Orion Records

Status
Er kan niet meer gereageerd worden.
En er is een 'nieuwe' techno-cd uit van Phochos, getiteld Tekna.:dj:
 
En deze Tekna cd komt binnenkort ook uit bij Fonos met een aantal bonustracks van de cdr Journey Through Oxytetra.
 
En na Tekna volgt ook nog de cd "Terrania" (met beste nummers van de in 2000 verschenen cdr's Oxyttetra en Eppure Si Muove 2). Daarna komt mijn nieuwe cd "Rot Und Blau" ook uit, toch onder Phochos.:W
 
Je stroom aan releases lijkt niet te stuiten phochos! :okdan:

(Ik dacht trouwens altijd dat archivarissen een makkelijk baantje hadden. Maar degene die jouw C.V. moet bijhouden of later moet reconstrueren :geslaagd: verdient daarvoor riant beloond te worden!)


:D
 
Origineel geplaatst door conso
Je stroom aan releases lijkt niet te stuiten phochos! :okdan:

(Ik dacht trouwens altijd dat archivarissen een makkelijk baantje hadden. Maar degene die jouw C.V. moet bijhouden of later moet reconstrueren :geslaagd: verdient daarvoor riant beloond te worden!)


:D

Nou, de meeste zijn oudere projecten die opnieuw worden uitgebracht (bijv. Triton komt binnenkort uit onder de naam "Views From The Other Side Of The Sky samen met een niet eerder uitgegeven cd erbij).
Maar "Rot Und Blau" wordt een nieuw werk, geheel minimal music met veel sequencers en ritmes die ook vooral de solo voor de rekening nemen.

Phochos

P.S. Ik ben zelf assistent archivaris, dus mocht er een cv moeten worden bijgehouden, dan kan ik het zelf ook goed aangeven.:D
 
Vanaf vanmiddag ga ik werken aan de single cd "Anatidae" van Mindsearch's Revenge, het wordt een minimal cd waarop ik alleen de Hfg BJ82, de Siel MDP40 en de Korg EA1MKII ga gebruiken.

Anatidae is de latijnse benaming voor de Wilde Eend, mijn lievelingsdieren.:D (kwaak, kwaak)

Phochos
 
Origineel geplaatst door phochos
Vanaf vanmiddag ga ik werken aan de single cd "Anatidae" van Mindsearch's Revenge, het wordt een minimal cd waarop ik alleen de Hfg BJ82, de Siel MDP40 en de Korg EA1MKII ga gebruiken.

Anatidae is de latijnse benaming voor de Wilde Eend, mijn lievelingsdieren.:D (kwaak, kwaak)

Phochos

De cd "Anatidae" wordt opgenomen met een Yamaha PSS790. De cd "Rot Und Blau" wordt opgenomen met de Yamaha PSS790, de Roland Pro E en de Roland SP808.

Phochos:D
 
De cd-single wordt uiteindelijk (ben er nu flink mee bezig) gemaakt met de EJay Dance 7 software. Ik verwacht dat de cd-single over twee tot drie weken klaar zal zijn, wellicht al vroeger.:D
 
Ik kan melden dat de cd-single "Anatidae" af is, de drie weken was heel erg ruim genomen. Hij is gemaakt onder de naam Mindsearch's Revenge en er is gespeeld op door mijn persoontje (Phochos) en S.N. Abbel. Het is een techno/trance single geworden met 4 nummers erop. Binnenkort verschijnt er een track op mijn website www.phochos.org

Phochos:D
 
Ook de cd "Rot Und Blau" wordt volledig opgenomen met het EJay Dance 7 softwareprogramma, maar dit wordt een gewone cd. Maar dus ook een volledig Techno/Trance album. Wellicht dat ik volledig overga naar software, dan gaan de Yamaha PSS790 en Roland Pro E er wellicht nog uit.

Phochos
 
Origineel geplaatst door phochos
Ik kan melden dat de cd-single "Anatidae" af is, de drie weken was heel erg ruim genomen. Hij is gemaakt onder de naam Mindsearch's Revenge en er is gespeeld op door mijn persoontje (Phochos) en S.N. Abbel. Het is een techno/trance single geworden met 4 nummers erop. Binnenkort verschijnt er een track op mijn website www.phochos.org

Phochos:D

Op de cd-single komen ook nog twee langere versies van de nummers Anatidae 1 en Anatidae 3, deze lagen ook al klaar en zijn nu bijgevoegd op de cd-single.

Phochos:dj:
 
De single-cd's Anatidae en Rot Und Blau zijn uitgekomen op een normale cdr. Op de cdr staan de volgende nummers:

Anatidae Phrase 1 t/m 6, Rot Und Blau Teil Eins + Zwei en de Extended Versions of Anatidae Phrase 1 en 3.

Hij is verkrijgbaar bij Orion Records voor 6 euro + verzendkosten.

Phochos:D
 
Origineel geplaatst door phochos
Nou, de meeste zijn oudere projecten die opnieuw worden uitgebracht (bijv. Triton komt binnenkort uit onder de naam "Views From The Other Side Of The Sky samen met een niet eerder uitgegeven cd erbij).
Maar "Rot Und Blau" wordt een nieuw werk, geheel minimal music met veel sequencers en ritmes die ook vooral de solo voor de rekening nemen.

Phochos

P.S. Ik ben zelf assistent archivaris, dus mocht er een cv moeten worden bijgehouden, dan kan ik het zelf ook goed aangeven.:D

Views From The Other Side Of The Sky wordt voorlopig de laatste uitgave bij Fonos. Voortaan komt alles weer uit via Orion Records, waaronder de nu pas uitgekomen Anatidae/Rot Und Blau en een andere nieuwe, Tekna.

Phochos

P.S. Doordat de verkopen bij Fonos tegenvallen, breng ik het dus bij mijn eigen label weer uit. De Fonos cd's zijn natuurlijk nog altijd gewoon te kopen bij www.fonos.nl
 
En de cd "Views From The Other Side Of The Sky" wordt op z'n vroegst half mei uitgebracht.

Phochos
 
Origineel geplaatst door René
Kom je nog naar E-Day, Jos?

Nee, ik sla het ook dit jaar af, heb het nog steeds druk met thuiswerkzaamheden en ben bezig met opnemen van de cdr Equivalence en daarnaast met het doorwerken van mijn nieuwe opnamestudio van Boss en de softwareprogramma's. Daarnaast ben ik ook aan het daten, heb een paar dames waar ik mee uitga. Dus ben ik best druk bezig.

Groeten,

Jos
 
Origineel geplaatst door phochos
Daarnaast ben ik ook aan het daten, heb een paar dames waar ik mee uitga. Dus ben ik best druk bezig.

Krijgen zij ook een eigen label, wat de keuze vergemakkelijkt :okdan:
 
Origineel geplaatst door phochos
....Daarnaast ben ik ook aan het daten, heb een paar dames waar ik mee uitga. Dus ben ik best druk bezig.


Ik begrijp nu ook meteen waarom je die Roll Piano er toch bij houdt!

"Met deze oprolpiano kun je nu overal iedereen verblijden (of niet!) met je kunsten op de piano!
Door de opgehoogde toetsen, kun je op de tast spelen. 10 demo liedjes, inclusief: “Oh, Susannah”, “Wish You a Merry Christmas” en 8 andere klassiekers. 100 Rythms inclusief: Rhumba, Disco, Polka, Bosanova, Swing, Rock ‘n Roll, Latin, Waltz..."


:D
 
:dubbel:
 
Status
Er kan niet meer gereageerd worden.
Back
Top