Orion Records

Status
Er kan niet meer gereageerd worden.
Ik ben bezig met een nieuw project, maar ben momenteel meer bezig met persoonlijke zaken, dus duurt het even iets langer dan gebruikelijk dat er nieuw werk wordt aangekondigd. De serie Vintage Linear is momenteel al gevorderd tot deel P (Vintage Linear A t/m O dus ook, maar zijn het meeste de nummers die op de kutthread zijn verschenen).

Phochos
 
Eind van het jaar zal ik via Orion Records de complete serie Vintage Linear serie verkopen op cd-rom met MP3 erop. Prijs wordt waarschijnlijk iets van 40 euro. De serie bestaat uit de nummers allemaal verschenen op de Kutthread. Het zijn de series Vintage A t/m Z en elke bestaat uit 12 nummers. Momenteel ben ik bij Vintage Linear R.
 
er passen dan zo'n 60 MP3's van gemiddeld 5 min in 320kbit op 1 CD (700mb)... als ik het goed heb...

Moet ik nog even bekijken.
 
Komen begint volgens jaar in ieder geval ook nog een paar remix albums van Phochos.
 
Eind van het jaar zal ik via Orion Records de complete serie Vintage Linear serie verkopen op cd-rom met MP3 erop. Prijs wordt waarschijnlijk iets van 40 euro. De serie bestaat uit de nummers allemaal verschenen op de Kutthread. Het zijn de series Vintage A t/m Z en elke bestaat uit 12 nummers. Momenteel ben ik bij Vintage Linear R.

Uitgerekend passen natuurlijk niet alle edities op één cd-rom. Moet nog even uitrekenen hoeveel er op een cd-rom kunnen, wellicht dat er dan extra - nieuwe- composities bij komen bij elke editie uitgebrachte cd-rom
 
Het nieuwe project wat ik vanaf januari ga opnemen, heet "Walking With Dinosaurs", naar de serie over de dinosauriërs die op tv is geweest. De titels zullen getiteld zijn zoals ze in de serie en het boek voorkomen. Daarnaast komt er een album met allemaal remixen van de nummers die ik de laatste paar jaar op Synthforum heb uitgebracht.
 
Twee nieuwe albums gaan verschijnen op Orion Records:

-Windchill
-Quarter Lake Project

Beiden van Phochos.
 
De opnamens van Walking With Dinosaurs is voorlopig uitgesteld tot nader order.
 
Ik zou niet te lang wachten, want die dino's kunnen flinke afstanden afleggen als ze een beetje doorlopen en voor je het weet haal je ze niet meer in :D

sauropod%20migration.JPG
 
Ik zou niet te lang wachten, want die dino's kunnen flinke afstanden afleggen als ze een beetje doorlopen en voor je het weet haal je ze niet meer in :D

sauropod%20migration.JPG

Die je laat zien kun je kruipend nog bijhouden.:D
 
als je 50 km per uur kunt kruipen wel ja

Die typen die op het plaatje staan waren logge beesten die erg langzaam vooruit kwamen, zoals een kudde oflifanten ook vooruit gaan. Een Tyrannosaurus Rex kon hardlopen of een Velociraptor.:duivels:
 
De eerste sporen van het eerste nummer van de nieuwe Phochos, gemaakt met alleen hardware apparatuur, zijn gisteren uitgevoerd. Ga vanavond afluisteren hoe het klinkt. Als het goed klinkt, komen er nog de paar sporen bij die nog bij de compositie horen. Mocht het geheel goed klinken en ik vind de eindmix goed, dan zal ik het binnen nu en een paar weken laten horen. Zolang duurt het bij mij als ik alles zelf helemaal opneem, zeker geen gelikte stukken ala Magix. Daar blijf ik ook nog wel mee bezig, maar wil het door dit jaar heen toch gaan afbouwen en alleen nog maar stukken zelf weer gaan componeren.

Phochos
 
Status
Er kan niet meer gereageerd worden.
Back
Top