Orion Records

Status
Er kan niet meer gereageerd worden.
Pas het zesde!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!:r
 
Nee hoor, 6, maar het geeft wel aan dat ik niet altijd even standvastig ben geweest en nog steeds ben (LYRA, Work Of Honour, Phochos, Mindsearch('s Revenge), Haags Timmerbedrijf, The Percussion Club, en wellicht in de toekomst nog een paar erbij).

Phochos
 
Ach, zolang je meer CDs/tracks maakt dan aliassen hebt, maakt het niet zoveel uit.
 
Ach, zolang je meer CDs/tracks maakt dan aliassen hebt, maakt het niet zoveel uit.

Oja, daar hoef je niet bang voor te zijn, maak nu zo een beetje iedere maand een of twee cd's.

Phochos
 
Op mijn website www.phochosorion.vpweb.nl heb ik de afbeeldingen van de uitgekomen cd's weggehaald omdat er iedere keer bugs in mijn tekenpakket verschijnen en het hele overzicht door elkaar wordt gehaald. Zodoende moet ik iedere keer bij een nieuwe cd het hele overzicht opnieuw intekenen, wat mij een beetje veel tijd kost.
Mocht je een hoesje willen zien, kun je altijd mij emailen.

Phochos
 
Inmiddels staan alle hoesjes weer terug op de website, maar nu veel uitgebreider en verdeeld over drie pagina's van te verkrijgen cd's.

Phochos

P.S. In de loop van vandaag komen er ook nog mp3's en extra foto's op de website bij.
 
Met trots kan ik doorgeven dat ik sinds vandaag ook op You Tube sta, met een videoproject. De naam is Pictureproject Anatidae - onder deze naam opzoeken op You Tube. Binnenkort komen er meerdere nieuwe projecten bij.

Phochos
 
Linkie:

 
Linkie voor mijn tweede videoproject op You Tube:

 
Ik weet niet wat ik er van moet vinden Phocos, maak je die fotos van die naakte dames zelf of zoek je ze op met Altavista.nl ???

Ik vind het een beetje misselijkmakend en misplaatst om eerlijk te zijn
 
En de tweede link van het tweede videoproject:

 
Had ik dus al geplaatst.

Phochos
 
Ik weet niet wat ik er van moet vinden Phocos, maak je die fotos van die naakte dames zelf of zoek je ze op met Altavista.nl ???

Ik vind het een beetje misselijkmakend en misplaatst om eerlijk te zijn

Hallo major-hostage,

Hoezo misselijk makend? Ik maak juist de plaatjes met effecten uit Paint Shop Pro, zodat het niet meteen helemaal goed te zien is.

Heb ik hier te maken met een dame, die er niet van houd????

De plaatjes komen van internet.

En mocht ik je hiermee kwetsen, het spijt me dan. Maar geen reden om een nog gekuisdere versie te maken.

Phochos
 
En zijn de foto's op de pagina "Maak bewust een kutnummer" dan allemaal zodanig dat ze wel door de beugel kunnen?

Phochos
 
VOOR ALLE PURITEINEN OP DIT FORUM:

Ik heb de aanstootgevende hoesjes van cd's van Phochos vervangen door vrouwvriendelijkere hoesjes. Hopelijk bent U nu tevreden ermee.

Phochos Inc.
 
En weer een nieuw videoproject op You Tube, titel:

ORION RECORDS - THE COVERS, met muziek van "Spirits From The Frozen Worlds Part 13".

 
Status
Er kan niet meer gereageerd worden.
Back
Top