Orion Records

Status
Er kan niet meer gereageerd worden.
Origineel geplaatst door phochos
Van al deze cassettes ben ik de originelen kwijt en zijn ook niet meer terug te traceren bij andere mensen, dus deze zijn FOREVER LOST!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!=(

Phochos:r

Misschien heeft Frits Couwenberg ze nog?
 
Origineel geplaatst door René
Misschien heeft Frits Couwenberg ze nog?

Nee, helaas. Die heeft destijds al zijn cassettes en cdr's teruggestuurd naar me toe en ik weet niet meer waat die gebleven zijn.

Phochos=( :stupid
 
Origineel geplaatst door René
Ik vind Geil en Dweil een betere titel. :duivels:

Succes met je nieuwe albums, Jos :okdan: :biertje:

Geil en Dweil is inderdaad een aardige titel, wellicht iets voor een toekomstige cd.:D
 
Origineel geplaatst door René
Brommobiel inruilen voor een Mercedes. Het is maar een tipke.

Maar mijn brommobiel ziet er hetzelfde uit als een Mercedes A130, dus hoef ik hem niet meer in te ruilen:engel: :D
 
Origineel geplaatst door phochos
Maar mijn brommobiel ziet er hetzelfde uit als een Mercedes A130, dus hoef ik hem niet meer in te ruilen:engel: :D

Ruil m dan maar in voor een bril.
 
Origineel geplaatst door phochos
Nee, helaas. Die heeft destijds al zijn cassettes en cdr's teruggestuurd naar me toe en ik weet niet meer waat die gebleven zijn.

Phochos=( :stupid


Dus: maak een master + een kopie daarvan voor jezelf en zorg ervoor dat je die niet kwijt raakt.
 
Origineel geplaatst door phochos
Maar mijn brommobiel ziet er hetzelfde uit als een Mercedes A130, dus hoef ik hem niet meer in te ruilen:engel: :D

Pochos kan die leuke dames na het stappen weer veilig door die donkere steegjes loodsen. Dat kun je niet met een mercedes:D
 
ff in therapy denk ik dan =)
Hey little girl wanna go for a ride ?
There's room and my wagon is parked right outside
 
 

Attachments

  • affengeil.jpg
    affengeil.jpg
    40,9 KB · Bekeken: 48
hahaha die is goed 6 trak

Jij bent goed op de hoogte van het Nederlandse nieuws zo te zien
 
Origineel geplaatst door 6 trak

Hij is heel leuk, uit de serie Anmial Crackers.:D
 
Er zijn weer twee nummers bijgekomen op de website www.phochos.org het zijn nummers van Re-Organised? en Return To Reality. Komende tijd komen er nog wat nummers bij.

Phochos

P.S. De cd Views From The Other Side Of The Sky is nog steeds niet uitgekomen bij Fonos.=(
 
Die nieuwe mp3s staan qua stijl toch wel haaks op wat je eerst maakte...
 
Origineel geplaatst door Bass
Die nieuwe mp3s staan qua stijl toch wel haaks op wat je eerst maakte...

Vergeet even niet dat het met maar een work station is gemaakt, een Yamaha PSR DJX1 en dat het bijna 10 jaar geleden is dat het gemaakt is. Wat je gewend hebt, is van later datum.

Phochos:D
 
Status
Er kan niet meer gereageerd worden.
Back
Top