debuutsingle uit op cd!!!

SENZiejjj

Ingeburgerd
Lid sinds
23 december 2005
Berichten
52
Locatie
geleen
heyhey mensen.
eindelijk is het zover...
mijn eerste single van mijn album is uit en zal zsm worden gedraaid op verschillende radiozenders lokaal en door heel nederland en belgie!!

www.silvan.tk staat alvast een voorproef van de cover en binnenkort zal een fragment te horen zijn op de website.

greetzz senziejjj aka micayla
 
ik heb een kort fragment op talentscout gezet,
dus iedereen die wilt luisteren naar een kort fragment en...hopelijk erop wilt stemmen...
www.talentscout.nl demotalent aanklikken en dan de naam micayla.

enjoy

xxxsenziejjj aka micayla
 
haha hartstikke bedankt voor je compliment;)
zal wel lukken met het bestormen van die hitlijsten...is he niet met dit lied dan met een van mn andere liedjes van mn album

greetzzz micayla

ps heb je site bekeken djniel
ziet er top uit!!:okdan:
succes met je gigs
 
zooooo op verschillende websites is ondertussen mijn singfle te beluisteren...
wel in korte fragmenten overal
www.silvan.tk
www.switch-rock.nl
www.talentscout.nl onder demotalent MICAYLA

dus hopelijk veel plezier met het beluisteren van mn debuutsingle/demo

hopelijk wordt er ook wat gestemd op me via www.talentscout.nl de meesten zullen de procedure wel weten,maar voor wie het niet weet...
ontvang ik 25 of meer stemmen dan komt het in de demochart terecht...kom ik in de top 10 van de demochart dan zal mijn singlë compleet gedowload kunnen worden..tegen betaling natuurlijk ....heheheh

graag zie ik ook wat reacties op mijn liedje..positief maar ook negatief...hier kan ik alleen van leren en misschien meenemen in mijn volgende nummers.

alvast thnx

greetzzz senziejj aka MICAYLA:okdan:
 
Heb een stukje mp3 grondig beluisterd "The best is you"...;

De sounds zijn goed, echte popmuziek mijn complimenten daarvoor...en gefeliciteerd met het uitbrengen allereerst!

maar het lijkt wel of de drums en een paar andere instrumenten uit sync zijn...stond de quantize uit ?
Engelse uitspraak is ook niet helemaal je dat, bij vlagen vals? : "cause you make my life complete" op 20 sec in de mp3 en"... hold on toooo" op 36 sec in de mp3 bv..

en de kick is te bruut t.o.v. de snare..

maar uberhaupt :okdan: hoor...
 
heyhey.
wel ik heb het een paar keer helemaal nogmaals beluisterd.
zelfs alleen acapella acapella klonk het iig niet vals.zal misschien komen door de instrumenten.
qua technisch gebeuren ben ik helaas niet zo op de hoogte..hebben het eindproduct samen doorgenomen en zo en zijn hierop uitgekomen.
ik zal dit eens doorspelen naar silvan toe.kijken wat ij ervan zegt hoe het komt dat er misschien valse noten in zitten ed.
bedankt voor je reactie

greetzz micayla
 
Ik zou het niet 'vals' noemen, ik had eerder de indruk dat er wat onzekerheid in je zang was. Hier en daar stukken die niet met volle overtuiging worden gezongen. Ik denk dat het een ademhaling techniek is die je moet ontwikkelen. Maar dat moet je zien als de 'final touch', wat ik nu hoor is iemand die wel zeker een groot potentieel heeft.
De uitspraak? Ja, er zijn wel wat dingen die niet kloppen, het meest opvallende is op:23 waar het eerder 'cimpluut dan compliet lijkt.
Persoonlijk vond ik de drumpartij nogal 'oubollig' (da's iets te streng gezegd weliswaar), maar op 50 seconden kan je natuurlijk niet correct oordelen. De basdrumklank is inderdaad niet passend bij de snare. Die drum is door een drummer ingespeeld, niet? Mij stoort het niet dat het niet helemaal strak zit dan. Het is maar de vraag of de meeste mensen dit nog 'accepteren' in deze tijden van electronische drumprecisie.
Voorts is het geheel nogal droog heb ik de indruk. Het klinkt ook alsof de instrumenten allemaal bovenop mekaar zijn gelegd, het is niet echt een 'blended' mix.
Het ontdubbelen van de stem op 0:36 is wél heel mooi! Helaas is de gitaar dat daarna niet echt. Omdat die er weer wordt bovenop 'gegooid'.


Eigenlijk... mis ik wat synth-klanken... :D
 
wel om eerlijk te zijn is alleen mijn stem en de 2e en 3e stem van mezelf,bijna niks aan gedaan alleen een echo hier en daar om het wat wijder te laten klinken,verder bijna niks aan gesleuteld geworden.
de instrumenten zijn niet door echte mensen gemaakt geworden.
uitspraak hebben we uitvoerig vanalles uitgeprobeerd en dit klonk het mooiste,apart zeg maar.als ik complete echt als compliet had uitgesproken klonk het echt waar niet mooi meer.dit aangezien mij stem gewoon zo is.
ademhalingstechniek...wel ben ermee bezig...ga binnenkort bijeen goeie zangpedagoog langs om meer eraan te gaan werken.

thnx voor je reactie.

uyyy waar blijven mn stemmen op talentscout grrrr

hahahaha
greetzzz
micayla
 
teveel reverb naar mijn smaak

vind je uitspraak ook niet zo mooi

soms vals

timing niet zo lekker

expressie ook niet

rest van t nummer lame-ig ook

mix niet zo mooi

maar goed, ik kan helemaal niet zingen

*toevoeging: t ritme van de tekst is her en der ook echt niet lekker.. waar je 'all THE things..' instart is niet bien

er zit nog een speekseltje in 'everything'.. sommige 't's wat te aanwezig.. die zijn vaak meer 'd'

met zo'n lege track zou jouw stem de track moeten dragen, maar t volt her en der wat weggemoffeld

mijn stem dus niet, en zeker niet voor 80 cent :D
 
ok das duidelijk.

luitjes toch bedankt voor jullie reacties.
heb genoeg materiaal om er iets mee te doen.

thnxthn allemaal
 
Ben even naar je site geweest, maar in Safari en Firefox op de Mac ziet het er niet uit. Er gaat iets fout met de layout.
Ik weet niet welke brouwser je gebruikt (IE?), maar je moet een site altijd met meerdere browsers testen.
 
helaas is het niet 100% in orde.
wilde het eigenlijk eraf halen totdat mijn website helemaal on air is,maar dan liep ik de kans dat misschien de naam of zo gebruilkt werd.
excuses voor het ongemak

greetzzz micayla
 
Back
Top