[Single] Querist - My Faded Memories

nakken7

Ouwe rot
Lid sinds
26 augustus 2008
Berichten
940
Na maanden reizen ben ik terug in Nederland, met bergen opnames en veel inspiratie. Ik heb in veel verschillende landen gereisd met alleen een ukulele en een microfoon, en heb ideëen opgenomen met instrumenten en mensen die ik op reis tegenkwam.

Het eerste resultaat is de video voor mijn nieuwe single "My Faded Memories", die is opgenomen in Iran. De stad Isfahan is prachtig en leent zich goed voor het opnemen van een videoclip en ik ben er erg trots op! (Zet hem wel even op HD-kwaliteit)



Dit is de eerste single waarop ik zelf zing. Op radiostations draait ie alweer lekker mee, en dat is wel even wennen, om mezelf te horen... :)

De single is ook op Spotify te vinden, het artwork is ook in Iran gemaakt.
https://open.spotify.com/album/1INOsHCOtm829dvnWE5T5j

Binnenkort meer nieuws over mijn reis-EP.

Laat even weten wat je er van vindt!
:D
 
Leuk man!
Mooie inspiratie bron :)

De muziek doet me helaas niets, sorry.
Het enige wat ik erover zou kunnen zeggen is dat het soundtechnisch goed klinkt.
 
Ik vond best een heel erg mooi concept. De muziek is best origineel, alhoewel is het een kwestie van smaak, maar ik moet zeggen dat ik het leuk vond.

Het enige punt van kritiek is over de video. Je laat de omgeving en de sfeer zien en dat is oké, maar verder gebeurt niets "interessants" waar de kijker aan vast kan houden. Overigens de stukken vanaf 3 minuten zijn iets te donker.

Een video regisseren zonder "echt" regisseren (en het kan me voorstellen dat daar zoiets doen niet zomaar mag) is best lastig.

WANT! Dit was zeker een MTV kans wat mij betreft (qua idee en set). Volgende keer zal het vast lukken!
 
Ik vind het best een goeie track. Ik mis enkel een dikke bas onder de drums. Jammer !
 
Leuk man!
Mooie inspiratie bron :)

De muziek doet me helaas niets, sorry.
Het enige wat ik erover zou kunnen zeggen is dat het soundtechnisch goed klinkt.

Bedankt voor het luisteren en kijken. En ook leuk dat je reageert, ondanks het feit dat het niet echt iets voor jou is. (Meestal laat ik het dan zelf maar zitten...)

Ik vond best een heel erg mooi concept. De muziek is best origineel, alhoewel is het een kwestie van smaak, maar ik moet zeggen dat ik het leuk vond.

Het enige punt van kritiek is over de video. Je laat de omgeving en de sfeer zien en dat is oké, maar verder gebeurt niets "interessants" waar de kijker aan vast kan houden. Overigens de stukken vanaf 3 minuten zijn iets te donker.

Een video regisseren zonder "echt" regisseren (en het kan me voorstellen dat daar zoiets doen niet zomaar mag) is best lastig.

WANT! Dit was zeker een MTV kans wat mij betreft (qua idee en set). Volgende keer zal het vast lukken!

Ha Pablo, bedankt!

Ja, ik snap wat je bedoelt. Het is toch een beetje behelpen. Echt een video regisseren, zou me wel eens in de problemen kunnen brengen, dus ik heb voornamelijk geprobeerd de mooie plekken en de sfeer over te brengen.

De volgende keer zal ik een enorm verhaal maken, met ontploffingen en helikopters! :D

Ik vind het best een goeie track. Ik mis enkel een dikke bas onder de drums. Jammer !

Dank je. Er zit wel een basgitaar onder. Had je die graag anders gezien, of een dikke synthbas?
 
Back
Top