TR-909 voor 125 euro!

djbaz

Stamgast
Lid sinds
19 april 2005
Berichten
135
Locatie
Amsterdam
Ik hoop uit de grond van mijn tenen dat dit een 1 april grap was (specifiek gericht tegen mensen die weten wat een tr-909 waard is)

Ik las net deze advertentie op marktplaats:

"Hallo,

Mijn vrouw vond dit apparaat op zolder, ik vermoed dat het uit mn wilde studenten tijd stamt, eenmalig gebruikt en daarna op zolder gegooit, of het is door een andere ex huisgenoot op zolder gedumpt. De doos ligt in ieder geval in de weg en het grofvuil vond ik ook een beetje zonde. De bon zit er nog bij en dit apparaat heeft toen enkele honderden florijnen gekost.

Behalve dat de doos wat stoffig en beschadigd is, ziet het apparaat eruit alsof het nooit uit de doos is geweest. Ik heb het apparaat vandaag aangezet en alles lijkt te werken.

Ik weet niet goed wat ik ervoor moet vragen dus ik vraag jullie te bieden, elk bod boven de 50 euro zal in overweging genomen worden

af te halen in Amsterdam, of te verzenden tegen een kleine vergoeding van 6 euro

Niet meer gereserveerd, de koper moest afhaken omdat hij geen vervoer kon regelen.
Bieden mag dus weer, wel tot zondag avond! anders gaat het apparaat alsnog maandag op de post naar de eerdere belangstellende!

PS ik kreeg een bod van 350 en 500 euro, ik neem aan dat dit een 1 april grap was
Ik heb daarom bieden uitgezet, bij serieuze interesse: mailen!

= EDIT =

SORRY MENSEN! HAD HELAAS GEEN TIJD GISTEREN OM ALLE MAILTJES TE CHECKEN,
DE EERDERE PERSOON DIE INTERESSE HAD IS TOCH NOG LANGS GEKOMEN..
HEB HET APPARAAT VERKOCHT VOOR 125 EURO

ER WAS EEN HOOP INTERESSE, EEN HOOP MENSEN VERTELDE ME DAT HET APPARAAT EEN HOOP WAARD WAS, MAAR UITEINDELIJK IS HET TOCH NOG VERKOCHT VOOR BIJNA MEER GELD ALS DE ORIGINELE AANKOOP SOM...

IK BLIJ, EN DE KOPER MISSCHIEN EEN BEETJE GELUK GEHAD..

BEDANKT VOOR JULLIE AANDACHT!"



Of het is een briljante grap, of iemand heeft heeeeeel veel mazzel.
En ik was het niet :stupid
 
Zou ik wel een beetje zijn, in alle eerlijkheid. ;)
Ik houd het er nog maar even op dat dit de gepaste afsluiting van de 1 april grap is.
 
zag hem ook staan!
als het waar is, is er iemand heel gelukkig nu denk ik :)
 
geloof je t zelf
 
las inderdaad elders op synthforum dat de verantwoordelijkheid voor deze (erg geslaagde) 1 april grap wordt opgeeist door een forumlid. :halleluja
 
hehe :)

jammer genoeg had 1 of andere grapjas met de naam eenapril ook een bod gedaan ...
heb toen maar snel bieden uitgezet ...

was aan de andere kant wel weer grappig om te zien dat ik mailtjes terug kreeg van andere mensen die laag hadden geboden dat hun bod geen 1 april grap was, en dat ik zo snel mogelijk moest bellen naar het nummer dat ze achter lieten

:D
 
Ha, goeie grap!

Dan plaats jij zeker ook deze advertenties? :

Gezocht: Gezocht Roland MC 202 Synthesizer
Gezocht Roland Mc 202 voor muziekstudent
€ 125,00 12 mrt. '06 124 Arnhem, GE

of in de variant:

Gezocht: Gezocht Roland SH 101 synthesizer
Gezocht Roland Sh 101 synthesizer voor muziekstudent
€ 150,00 12 mrt. '06 125 Arnhem, GE

Krijg ik altijd om te mailen dat ik er eentje op zolder heb liggen. :duivels:

Ook gezien in smaken MS20 voor 200 e.d.
 
haha ja die heb ik gezien ja, wat een clown :D

zag ook een keer een advertentie vet de tekst
gezocht: roland tb303 en tr909 voor arme student, dus ik wil er niet meer dan 250 voor alletwee samen geven

:stupid
 
Op een of andere manier erger ik me er dood aan.
Misschien moeten wij maar eens meedoen:

Gezocht Moog Liberation voor bijstandsmoeder.
Rond de €200.- , anders kan ik mijn kinderen geen eten meer geven.


:W
 
Er zijn toch 909's en TB-303's voor de arme student? volgens mij krijg je er ook nog een 808 bij .....

en t is gratis, je moet alleen wel een pc hebben met geluidskaart
 
:D Ik niet, als iemand ze ECHT voor 500,- allebei weg zou doen, vertrouw ik 't maar half..
 
Toen ik studeerde, kostte een 303 nog 100 gulden en een 808 400. Kun je nagaan wat een ouwe lul ik nu ben. Jammer dat ik die ooit verkocht heb. Maar je weet het maar nooit... jullie kennen toch dat verhaal van Gordon Reid van Sound on Sound en zijn Yamaha GX-1 "orgeltje"? Hij heeft nooit willen vertellen wat hij ervoor betaald heeft.
 
Back
Top