• Het Marktplaats Archief kan als naslagwerk worden gebruikt. Alle advertenties die in het archief staan, zijn gesloten en dus niet meer actief. De aangeboden producten zijn niet meer te koop. Advertenties worden naar dit archief verplaatst als de eigenaar de advertentie heeft gesloten of wanneer er langer dan 30 dagen geen activiteit op een advertentie is geweest.

    Het heeft dus geen zin om de aanbieders te benaderen met vragen over een product dat niet langer te koop wordt aangeboden. Doe dit dan ook niet. Het voorkomt ergernis.

Complete Roland X0X collectie in prachtstaat te koop

Status
Er kan niet meer gereageerd worden.

the_duduman

Stamgast
Lid sinds
7 februari 2006
Berichten
185
Locatie
Amsterdam
Na de nodige therapie kan ik eindelijk afscheid nemen van “my most precious” verzameling wegens andere prioriteiten. Niet elke dag te koop:

De complete Roland X0X collectie in absolute mint conditie met alle mogelijke accessoires en zelfs alle originele dozen. Alleen aan de dozen en handleidingen kun je de daadwerkelijke leeftijd van de doosjes zien, voor de rest is het de gloed van “nieuwstaat”. Ook de bekende juweeltjes (909, 303, 808, 101) komen rechtstreeks uit de tijdmachine. Ik heb er dan ook meerdere gehad, ingeruild, geïmporteerd etc. om de verzameling compleet te maken. De kenners herkennen de staat (en de obsessie) denk ik wel. Het liefst verkoop ik de set dan ook integraal en aan een echte liefhebber, al is dat mogelijk moeilijk gezien de waarde, in welk geval ik de collectie met pijn in mijn hart zal opbreken om de units per stuk verkopen. Alles units zijn getest en werken perfect en zijn uiteraard uitgebreid te testen. Ik hanteer de volgende prijzen per unit, die al markt comfort zijn, en dan krijg je nog een boel extra’s:

SH-101 1000 incl. custom stofhoes + mod grip + doos + originele roland leren draagband + originele roland draagtas
MC-202 700 incl. custom stofhoes + originele doos + originele handleiding
TB-303 1750 incl. custom stofhoes + originele doos + originele handleiding + service notes +roland draagtas (zwart, zeer zeldzaam) + pitch chord scale
TR-505 150 incl. custom stofhoes + originele doos + originele handleiding
TR-606 500 incl. custom stofhoes + 2 x originele doos + originele handleiding
TR-626 150 incl. custom stofhoes + originele doos + originele handleiding
TR-707 450 incl. custom stofhoes + originele doos + originele handleiding
TR-727 450 incl. custom stofhoes + originele doos + originele handleiding
TR-808 2500 incl. custom stofhoes + originele doos + originele handleiding + service notes
TR-909 2500 incl. custom stofhoes + originele doos + originele handleiding + M-64C memory cassette

Wie de gehele collectie van me koopt krijgt van mij hierbij 250 Euro korting + een SBX-10, complete set Roland X0X promotiemateriaal, Sync Kabels, Phillip Rees Midi Splitter en 2 x Midi to Sync converter erbij. Dit is je kans om een unieke complete verzameling te kopen, die de soundtrack van menig jeugd is, design geschiedenis en daarbij ook nog eens een investering!

NB: ik heb enige tijd geleden mijn zelf uit de VS geïmporteerde Jupiter 8 gekocht die ook in absolute nieuwstaat verkeerde, mooiste die ik heb ooit heb gezien. Een zeer sympathiek forumlid heeft de vakantie (met zijn begripvolle zwangere vriendin) toen onderbroken om deze prachtbak op te halen. Deze juweel is nu een derde meer waard dan toen ik hem verkocht. desalniettemin ben ik toen (uiteraard) bestookt met tonnen onzin, meestal van handelaren over prijzen (die uiteraard vervolgens de boel weer voor meer willen verkopen, jullie kennen ze).

Mail me daarom bij serieuze interesse of voor al je vragen op x0x@tellegen.com Maar ik hou me het recht voor om mails en onzin biedingen te negeren. De verzameling gaat ook op eBay als een bevriende fotograaf is langgeweest dit weekend, hierbij alvast op SF. Geen ruilvoorstellen s.v.p.

Ik heb een heleboel foto’s gemaakt die te bewonderen zijn op: https://www.flickr.com/photos/124561837@N02/sets/72157645126060795/

Nogmaals, voorlopig alleen voor mensen die geïnteresseerd zijn in de hele verzameling.
 
Status
Er kan niet meer gereageerd worden.
Back
Top