• Het Marktplaats Archief kan als naslagwerk worden gebruikt. Alle advertenties die in het archief staan, zijn gesloten en dus niet meer actief. De aangeboden producten zijn niet meer te koop. Advertenties worden naar dit archief verplaatst als de eigenaar de advertentie heeft gesloten of wanneer er langer dan 30 dagen geen activiteit op een advertentie is geweest.

    Het heeft dus geen zin om de aanbieders te benaderen met vragen over een product dat niet langer te koop wordt aangeboden. Doe dit dan ook niet. Het voorkomt ergernis.

verkocht TK/TR diverse synths en compacte mixer: Elektron, Waldorf, Roland, Korg, Behringer

Prijs
1 Euro
Conditie
Zo goed als nieuw

Myura

Stamgast
Lid sinds
12 oktober 2015
Berichten
205
Locatie
Waar het weer heel anders is dan in de rest van NL
Bij deze bied ik een aantal van mijn synths te koop/te ruil aan zodat ik iets anders ervoor in de plaats kan kopen/ruilen (zie ruilvoorstellen beneden).

Elektron Digitone Keys€ 1100,-
De Digitone Keys heb ik vorig jaar overgenomen van een eerste eigenaar en zelf heb ik 'm nagenoeg niet gebruikt.

Compleet met doos, toebehoren, decksaver en 12+ gekochte sound packs.
Vraagprijs is op basis van vergelijkbare verkopen op Marktplaats.nl
Roland SH-4D€ 525,-
Veelzijdige synth die ik als sound module wilde gebruiken (4 synth parts + 1 rhythm part), maar ik heb inmiddels
wat anders op het oog waarvoor ik geld wil vrijmaken vandaar dat deze toch de verkoop in gaat.

Hooguit 1 uur gebruikt, dus nog z.g.a.n. compleet met doos, toebehoren, garantie en factuur (maart 2023)
Waldorf Blofeld desktop wit€ 325,-
De Blofeld werkt naar behoren evenals de encoders voor de cutoff etc. alleen de 'preset' knop linksboven slaat soms een waarde over.

Zonder doos, maar met standalone en Max for Live (M4L) VST editor, Rob Lee soundset en nieuwe set encoders en
potentiometer van Waldorf voor het geval de encoders op een later moment toch minder goed gaan werken.
Korg Minilogue€ 400,-
De Korg Minilogue heb ik onlangs overgenomen van een eerste eigenaar en ondanks dat ik het een fantastische
synth vind heb ik de tijd niet gevonden om ermee bezig te zijn en evenals de overige apparaten wordt deze verkocht
om geld vrij te maken voor een andere aankoop.

De synth is zo goed als nieuw en komt compleet met doos, toebehoren, garantie en factuur (november 2022)
Behringer Flow 8 digitale mixer€ 225,-
De Behringer Flow 8 heb ik onlangs - ongebruikt - van een eerste eigenaar overgekocht die de mixer nog op de plank had liggen.
De folie zit nog op de displays. De mixer verkeert in nieuwstaat, maar is overbodig geworden vandaar dat deze in de verkoop gaat.

Komt met doos, toebehoren en factuur (als ik 'm kan vinden).

Ruilvoorstellen
Ik ben uitsluitend op zoek naar:

- Korg Prologue 8
- Sequential Take 5

Als ik hierna nog budget over heb ben ik eventueel geïnteresseerd in een
- Cyclone TT-303 V2 Bass Bot (bij voorkeur zwart)

Foto's volgen!

Voor alle apparaten geldt dat ze in nette staat verkeren, goed werken en uit een rookvrije omgeving komen.
De prijzen zijn wel redelijk vast, maar je mag altijd een bod doen. Stuur bij interesse even een bericht.

Let op, ik zit momenteel in een verhuizing. Ik vertrek uit Zuid-West Drenthe en ga naar Friesland, dus als je wilt langskomen moeten we even een afspraak plannen.
 
Laatst gewijzigd:
Update:

- Waldorf Blofeld (was overigens met SL licentie) - Verkocht
- Behringer Flow 8 - Verkocht

Foto’s:

Elektron Digitone Keys:

IMG_5629.jpegIMG_5620.jpegIMG_5621.jpeg

Korg Minilogue
:

IMG_5652.jpegIMG_5651.jpegIMG_5653.jpeg

Roland SH-4D:

IMG_5643.jpegIMG_5641.jpegIMG_5642.jpegIMG_5644.jpeg

Stuur bij interesse even een bericht. Groet!
 
Prijsdaling:

- Elektron Digitone Keys met sound packs en decksaver: € 1075,-

- Roland SH-4D met ruime garantie: € 495,-

- Korg Minilogue met ruime garantie: € 395,-


Alle synths komen uit een rookvrije thuis studio, zijn compleet met alle toebehoren / doos en verkeren in nette staat of nieuwstaat.
Stuur bij interesse even een bericht en we komen er vast wel uit. Groeten!

P.S. Zie voor eventuele ruilvoorstellen mijn eerste post bovenaan.
 
Er is wel interesse, maar nog steeds te koop. Daarom toch weer een prijsdaling (de laatste).

- Elektron Digitone Keys met sound packs en decksaver: € 1075,- nu € 1000,-

- Roland SH-4D met ruime garantie: € 495,- nu € 485,-

- Korg Minilogue met ruime garantie: € 395,- nu € 390,-

Of stuur een bericht met een goed bod en we komen er vast wel uit.
 
Komt nog bij:
- Access Virus Ti desktop in nette staat (lichte gebruikssporen) en heel veel soundsets: € 850,-
Compleet met originele adapter, USB kabel en boekjes.

- Behringer UMC1820 + ADA8200 combinatie in een 4U 19 inch tafelmodel rack + nog 1 jaar garantie op de audio interface, tezamen: € 325,-
Inclusief Toslink kabels en originele (stroom)kabels. Beide apparaten zijn 2 jaar oud en zeer weinig gebruikt.

Foto's op verzoek want deze apparaten staan nog ingepakt vanwege een verhuizing.

Ook nog te koop:
- Roland SH-4D met ruime garantie: € 460,-
 
- De Behringer set gaat uit de verkoop, die heb ik zelf nog even nodig.

- De Roland SH-4D is gereserveerd.

Nog te koop:
- Access Virus Ti

Afhankelijk van de prijs ben ik geïnteresseerd in een ruil met een Sequential Take 5, Rev2 (module), Korg Prologue of mogelijk een andere analoge synth in die categorie, wel in rookvrije nette staat.
 
Laatst gewijzigd:
Back
Top