• Het Marktplaats Archief kan als naslagwerk worden gebruikt. Alle advertenties die in het archief staan, zijn gesloten en dus niet meer actief. De aangeboden producten zijn niet meer te koop. Advertenties worden naar dit archief verplaatst als de eigenaar de advertentie heeft gesloten of wanneer er langer dan 30 dagen geen activiteit op een advertentie is geweest.

    Het heeft dus geen zin om de aanbieders te benaderen met vragen over een product dat niet langer te koop wordt aangeboden. Doe dit dan ook niet. Het voorkomt ergernis.

TR-909 te koop/ruil

Status
Er kan niet meer gereageerd worden.

Absynth

Born 2 chill!
Lid sinds
24 januari 2003
Berichten
874
Locatie
Egmond aan zee
hey, ik heb hier een mooie, nette, tr-909 staan, maar ben er tot nu toe nog niet echt creatief mee geweest, ik zoek toch eigenlijk meer aan apparaatje waarmee ik meer kan, bijvoorbeeld:

-akai mpc......
-yamaha su-700
-sampler sequencer (mc-909 rs-7000 noem maar op...)

aan de andere kant wil ik al een tijd graag een tb-303 hebben, die zou ik 1 op 1 willen ruilen dan, voor de andere apparaatjes geld wel een vergoeding erbij (ik wil wel een beetje op dezelfde waarde blijven).

mocht niemmand deze apparaten willen ruilen tegen een mooie tr-909, dan verkoop ik hem ook gewoon, en vraag er in dat geval -850- euro voor.

ik ben benieuwd wat jullie allemaal te bieden hebben ;)

Hij hoeft natuurlijk niet per se weg, dus kom wel met mooie ruivoorstellen dan;)

gr,

joe
 
Status
Er kan niet meer gereageerd worden.
Back
Top