Hallo allemaal

S

Safandjaro

Guest
Hallo Allemaal,

Ik ben Rolf en sinds ik in 1987 een keer door een klasgenoot meegenomen was naar een electronisch muziek event ben ik erg enthousiast geworden voor electronische muziek en de spullen waarmee het gemaakt wordt. In 1991 begon ik zelf syths aan te schaffen en muziek te maken of gewoon met geluid te spelen.
Tegenwoordig ben ik nog steeds erg geinterresseerd in alles wat met synths en electronische muziek te maken heeft en de afgelopen jaren heb ik me heel veel bezig gehouden met de combinatie beeld en geluid. Omdat de muziek altijd beelden bij mij opriep, ben ik die beelden maar gaan maken en heden ten dagen doe ik voornamelijk veel VJ achtige dingen. Maar in mijn werkkamer ben ik nog steeds omring door synthesizers en vindt het heerlijk om daarop te freaken.
Ik maak deel uit van de EM/Space Ambient band "Wave World" (http://www.waveworld.tv) en lees al geruime tijd threads op dit forum, dus dacht me nu maar eens aan te melden.
 
Welkom!!

Welkom!!

Waveworld is geweldig!!Mooie animaties!!:okdan: :okdan: :koffie:
Ik vindt het echt heel ok wat jullie doen!Ik denk dat dat de toekomst is voor em muziek,mooie animaties die ook nog ergens over gaan...:okdan: :okdan:
 
prov1.png
:biertje:
 
welkom! :okdan:
 
Back
Top