Muziek is zwart

Status
Er kan niet meer gereageerd worden.
Maar... we hebben het toch de hele tijd al over black metal?

Of snap ik dr nu geen ruk meer van?

bild2_gr.jpg


-C-
 
Origineel geplaatst door Alexander
Waar kun je aan zien in deze thread of iemand aan het dollen is of niet!? En wat is de meerwaarde van stangen in een thread met een culturele en politieke lading?

stangen is met :D hehe
meerwaarde van stangen is: relativeren. als iedereen zichzelf nou niet zo bloedserieus zou nemen.. en wat maakt t uit of t om een politieke en culturele thread gaat.. dus in andere draadjes zou t wel weer kunnen?

maar goed
zonder generaliseren kom je nergens en zonder niet generaliseren kom je nergens
 
En zo camoufleer ik regelmatig mijn extreem linkse kant..;)
 
Origineel geplaatst door fjoesz
zonder generaliseren kom je nergens en zonder niet generaliseren kom je nergens

Tegeltjes-wijsheid...
JOVD praat...

De vraag kan zijn: is een veralgemenisering op z'n plaats of niet?
Zelf vind ik het in deze thread tov talenten en rassen misplaatst.

Wout
 
Bericht door een moderator:
Zeg, leuk allemaal, maar is het verder mogelijk deze discussie zonder politieke verwijzingen te voeren?
 
Origineel geplaatst door Wout Blommers
Tegeltjes-wijsheid...
JOVD praat...

De vraag kan zijn: is een veralgemenisering op z'n plaats of niet?
Zelf vind ik het in deze thread tov talenten en rassen misplaatst.

Wout

zonder naar de politiek te verwijzen

jij probeert alles te beschrijven.. in hokjes te douwen.. die hokjes heb jij nodig om dingen te kunen snappen.. is erg kleinschalig, maar wel generaliseren

als je dat niet wil zeg je "daar kan je niks over zeggen"

ik heb geen tegeltjes en wtf heb ik te maken met jo&%. .het is pas hokjesgeest en generaliseren om me daar in te plaatsen.. ik denk dat wij maar ns een avond bier moeten gaan drinken :D
 
Origineel geplaatst door Hanz
Bericht door een moderator:
Zeg, leuk allemaal, maar is het verder mogelijk deze discussie zonder politieke verwijzingen te voeren?

Ja, ik denk dat we wel uitgepraat zijn hier... Ik wil nog wel eens met Wout het glas heffen en mondeling verder discussieren. Voor de rest is alles wel gezegd.

@6-trak: vind ik, ja! 8o)
 
Echt niet.

Hier wordt tenminste de wazo's uitgelegd hoe al die stijlen ongeveer gegroeid zijn.
Ja toch?

Die wijnbal draad was nog wel erger. :engel:
 
Origineel geplaatst door Mostatic
Dit is de domste thread ever sinds 40.000 jaar geleden!!!!!!!

Jeetje...
Wat een bijdrage!
Ik ben blij dat je je mening geeft, ook al issie 40.000 jaar over tijd :)

Wout
 
Muziek = muziek

Gelul over kleur is subjectief.......imo

Er is nummers gemaakt door mensen van allerlei pluimage die ik wel dig.
Zelfs buitenaards.... hehe
 
Origineel geplaatst door C738
Maar... we hebben het toch de hele tijd al over black metal?

Of snap ik dr nu geen ruk meer van?

bild2_gr.jpg


-C-

Dat is trouwens wel een gave band hoor, van die foto

Goed album die Blizzard beasts
 
Even voor degenen die denken dat deze thread over huidskleur en zo gaat, dat is niet het topic. Het gaat over de invloed van de Afrikaanse muziek, via de Afro-Amerikaanse cultuur op de westerse muziek heeft gehad en hoeveel waarde daar aan gehecht dient te worden. Dat de oorspronkelijke bewoners van Afrika ook wel eens 'zwart' worden genoemd, dat doet totaal niet ter zake.

Het is jammer dat deze discussie hierdoor wat plat wordt.
Termen als 'gezever' of 'dat weten we al 40.000 jaar' zou ik dan wel eens onderbouwd willen horen. 'Wat weet men al 40.000 jaar'?

Als je niets weet in te brengen omtrent de stelling in de eerste post, antwoord dan liever op een andere thread, bijvoorbeeld die over de relatie tussen synthesizers bespelen en het houden van postduiven. Deze thread zal op zeker bestaan ;)

Wout
 
zeg moderators, kunnen jullie deze thread niet samenvoegen met de antitrancethread? ;)
 
Status
Er kan niet meer gereageerd worden.

Vergelijkbare discussies

Back
Top