Welke Sampler??

Com-Eight

SilverBox
Lid sinds
19 augustus 2004
Berichten
125
Locatie
Turnhout
Hoi Synthfreaks ..

Met welke sampler werken jullie en vinden jullie het handigste om mee te werken??

Ikzelf werk met de Roland: S-760 en percusy stuff doe ik met men Korg: Electribe S ES-1 ... ben ik de enigste?? :erm: ...

Greetz,
Com8
 
Neehoor, ik werk ook (nog) met HW samplers.
Er is alleen al een hoop over geschreven.

Oke vooruit, om het af te leren:

S900
S950
S3000 xl
S5000
E6400ultra (is nu in reparatie, gaat eerdaags weer als een dolle).

S5000 staat hier boven alles, bediening (via USB) is super, klank is perfect.
E6400ultra zit daar heel dicht in de buurt, de rest heeft zo zijn eigen
karakter (S900, S950-12 bit) of noodzakelijk kwaad of handigheden.
 
misschien kun je voor zulke vragen het beste de zoekfunctie gebruiken, is al veel over gezegd. HAHA sorry geintje
:mega:
MPC 2000 hier...
 
Ik had natuurlijk de zoekfunctie kunnen gebruiken maar wat ik graag had geweten was of er nog mensen zijn die dezelfste sampler gebruiken als ik omdat idd de meeste een Akai verkiezen ..
 
Sja ik heb een paar Rolands gehad maar de Akais blijven hier wat langer hangen. Hoewel ik op het moment een 1 unit hoge sampler best zou kunnen gebruiken (willen hebben) denk ik. Als Akai ze zouden maken zou ik er morgen eentje gaan halen!

Overigens zijn er volgens mij eerder gewoon meer Akais op de markt in Nederland dan dat iedereen ze bewust boven Roland verkiest. Die Electribes zie je toch regelmatig?
 
De Korg: Electribe S ES-1 zie je idd wel vaker opduiken maar de Roland: S-760 lijkt toch steeds minder voor te komen in andere home studio's .. Of zijn er nog leden die hem ook nog bezitten en gebruiken??
 
Ik heb nog een Roland S330...... tsja, maar die staat al een tijd stil.
Heb een Akai S3200xl. Prima ding, maar gebruik hem alleen voor
HD-recording met smpte.
Sinds kort een Korg Triton Extreme. Zit een sampler ingebouwd.
Fantastisch apparaat!:halleluja :Z :D
 
Back
Top