FF Simpel Rammen (Hardcore Kicks) I

Status
Er kan niet meer gereageerd worden.
@ lsdeef
Ik ga vanavond luisteren.
@ terra
Klopt wel wat je zegt. Had het op mijn byer koptefoon gedaan en daar zit veel laag in (het zit er dus nog wel in ergens!) had al een poging gedaan om met een meerband Comp. Het laag wat voller te maken en wat te laten pompen. I'll be back
 
Deze had ik eerder ook als eens gepost maar sindsdien wel redelijk veel veranderd.
Heb niet veel tijd meer voor te producen momenteel, nieuwe job.:D
Maar traag kan ook toch?:P

:mega:
 

Attachments

  • Aftersho-Q -Keep Your Head Up.mp3
    2,2 MB · Bekeken: 61
Zo slecht? :D
 
Deze had ik eerder ook als eens gepost maar sindsdien wel redelijk veel veranderd.
Heb niet veel tijd meer voor te producen momenteel, nieuwe job.:D
Maar traag kan ook toch?:P

:mega:

Zeker niet mijn ding. Zeg maar dat ik de zaal uitloop bij zoiets.:kroon:


Trek je er niets van aan... gewoon je ding blijven doen.:okdan: Er zijn genoeg mensen die dit geweldig vinden.
 
Laatst gewijzigd:
Haha iig thx voor je comment! Ieder zijn ding zeker! ;)

Ik blijf zeker men ding doen! Daarvoor ben ik begonnen met producen, de dingen maken die IK goed vind klinken. Als andere dit goed vinden is dat natuurlijk altijd mooi meegenomen. :D
 
Ik zal ook maar eens iets laten horen , niet zo heel goed in kicks maken dus tips en opmerkingen zijn altijd welkom :)


@Aftersho-Q , klinkt erg goed zeg :O
 

Attachments

  • kickjeej10.mp3
    471,5 KB · Bekeken: 47
@Aftersho-Q , klinkt erg goed zeg :O

Thx!:)

Jouw kick vind ik zo slecht nog niet klinken. Mist wel laag...hij beukt niet echt door.;)
 

Attachments

  • kickick09.mp3
    471,5 KB · Bekeken: 45
@Aftershock, gewoon goed
@joeyjoey, die eerste was dan beter, de tweede is echt niet meer om aan te horen, één blok lelijke herrie.
@Radicalz, een beetje hol denk je niet?
 
@TerraPee: Thx man! :D

@Radicalz: Je kick heeft idd een holle/metalen sound. Mag wel wat warmer klinken en eigelijk is die nog beetje soft voor hardcore hé. ;)

@joeyjoey: Wat terrapee al zegt , je hebt de kick wat teveel van het goede gegeven. :D
 
Hol?
Nee hoor, absoluut niet. :)
Maar verklaar je nader.

Rest, thx.

:D

Hey Radicalz,

Met plezier licht ik mezelf nader toe. Ik heb een snapshot gemaakt van je kick die geanalyseerd wordt door een spectroscope. Om een eerlijke weergave te doen heb ik de snapshot gemaakt precies bij de piek van je kick. De sterkste punt dus. Hardcore kicks hebben naast de onderkant van de kick (50-60hz) standard ook een sterke´oomph´ rond de 90hz (de beruchte 909 kick in the gut). Op de snapshot van jouw kick te zien spugen de frequenties rond de 90hz relatief gezien maar weinig decibels uit. Zelfs heel het gebied rondom de 90hz (80-100hz) is best wel zwak.

In heb ook nog twee snapshots gemaakt van 2 random hardcore kicks zodat je kunt vergelijken.
Ik hoop dat mijn omschrijving van hol nu wat duidelijker is.
Succes :okdan:

Edit: Dit zijn mijn eigen bevindingen mensen dus please correct me if I'm wrong. :koffie:
 

Attachments

  • Radicalz_Kick.jpg
    Radicalz_Kick.jpg
    131,3 KB · Bekeken: 44
  • randomkick1.jpg
    randomkick1.jpg
    144,2 KB · Bekeken: 51
  • randomkick2.jpg
    randomkick2.jpg
    154,1 KB · Bekeken: 45
Laatst gewijzigd:
@aftershock: lekkere strakke kick! klapt goed!
@radicalz: hij kan wel leuk worden die kick. de sound is er, nu nog de body.

hier nog stukje herrie van mij. Synapse hydra + cymbal
 

Attachments

  • kickjee.mp3
    145,8 KB · Bekeken: 59
een kick

een kick

Hier mijn stukje beukwerk *D
Ben benieuwd wat jullie ervan vinden
 

Attachments

  • ff lekker beuke.mp3
    277,6 KB · Bekeken: 55
Status
Er kan niet meer gereageerd worden.
Back
Top