Bericht: Masterclass Sound Design

alleen de lange reis houd me nu nog even tegen....had je je studio niet wat centraleren kunnen maken ;) Zijn er uberhaupt mensen uit de buurt van rdam die ook van plan zijn te gaan, waarmee ik eventueel zou kunnen carpoolen?
 
Origineel geplaatst door redje
alleen de lange reis houd me nu nog even tegen....had je je studio niet wat centraleren kunnen maken ;) Zijn er uberhaupt mensen uit de buurt van rdam die ook van plan zijn te gaan, waarmee ik eventueel zou kunnen carpoolen?

Hoi Redje,

Da afstand is te doen. Kom zelf al jaren in Dordrecht (Zwijndrecht). Vanuit Rotterdam ongeveer 2 uur als je geen files hebt en normaal 120 rijd :D

Carpoolen is inderdaad geen slecht idee!

Groeten,
Rob
 
Origineel geplaatst door bambamstudio
nick nova: ff een tip.

Maak er een aparte thread voor aan. Dan kijken er meer mensen en kun je zo misschien wel met een groep gaan en evt slaapplaats regelen...idee??

Misschien zijn apparte threads een mogelijkheid. Dit geeft de mogelijkheid om te carpoolen.
Regio [Rotterdam] [Utrecht] [Groningen] bijvoorbeeld.

Op mijn homepage zou ik deze threads kunnen linken.

Helaas kan ik niet op locatie met deze training komen. De kosten die dan erbij komen zijn zo hoog dat het zich niet meer loont.

Groeten,
Rob
 
Masterclass datum in Februari verhuisd naar de 22.

Masterclass datum in Februari verhuisd naar de 22.

Hoi,

De volgende masterclass training is verhuisd naar zaterdag 22 februari.
8 februari vervalt.

Groetjes,
Rob

Ps.
Deze thread hieronder is nog niet gelinkt vanuit deze thread.
Een verslag van twee DSF moderatoren en reacties van andere mensen.

https://www.synthforum.nl/forums/showthread.php?threadid=9776&perpage=20&pagenumber=1
 
Papier

Papier

Rob,

Als je nu zo'n masterclass volgt, krijg je dan ook documentatie over hetgeen welke je hebt gevolgd en een soort van presentje ofzo?

Groet,

M.
 
Re: Papier

Re: Papier

Origineel geplaatst door Mostatic
Rob,

Als je nu zo'n masterclass volgt, krijg je dan ook documentatie over hetgeen welke je hebt gevolgd en een soort van presentje ofzo?

Groet,

M.

Hoi,

Je krijgt het boekje mee. Verder de afbeelding van de [4 Element Synth] en aan het eind van de rit een certificaat.
Het boekje en de afbeelding zijn bedoelt om thuis de zaak nog eens te kunnen herkauwen en tevens als naslagwerk.
In de training krijg je van mij een methode aangereikt waar je in principe je hele leven iets aan hebt.

Groetjes,
Rob
 
Actie I4 muzique allang voorbij

Actie I4 muzique allang voorbij

Hoi,

Regelmatig is daar nog verwarring over, omdat het in deze thread nog vermeld staat.
De actie met I4 muzique is allang niet meer (gestopt in November).

Groeten,
Rob
 
helaas, de 22ste ben ik verhinderd. Een andere maal dan.
 
Origineel geplaatst door JohnnyBusca
helaas, de 22ste ben ik verhinderd. Een andere maal dan.

Zoals het nu uitziet zit 22 februari ook vol. In Maart zal waarschijnlijk weer de volgende zijn.

Groeten,
Rob Papen
 
Volgende training is zaterdag 22 maart

Volgende training is zaterdag 22 maart

Hoi DSF,

De volgende Masterclass training is zaterdag 22 Maart.

Groeten,
Rob Papen

Ps. Masterclass van 22 Feb is al vol.
 
zaterdag 10 mei

zaterdag 10 mei

Hoi DSF,

Zaterdag 10 mei is de volgende masterclass bij voldoende aanmeldingen.

Cheers,
Rob
 
Hoi,

Ik ben 1 keertje in de melkweg naar een soort van masterclass van Junky Xl (tom) geweest, yes ik had de prijsvraag gewonnen.:) lol
Is absoluut mijn muziek niet, maar je leert er giga veel van. Dat komt puur door twee dingen.
Het is iemand met VEEL ervaring. Het is iemand ANDERS dan jezelf. Je leert altijd van iemand anders ook al heb je al jaren kennis van zaken:)

Dus als die masterclasses nog een jaartje doorgaan ben ik zeker een keer van de partij. Moet nog ff sparen met mijn momentele uitkering.:( :)

gruBen
 
Het leuke aan de masterclass vond ik de manier waarop Rob het maken van een sound benaderd; vanaf de kant van het echte instrument. bijv. een bass-guitar. 1 snaar <> dus 1 oscillator, en als je dan toch 2 osc's wil gebruiken doe de 2e dan een octaaf hoger/lager of in sync. en meer van dit soort trucjes, allemaal erg logisch


Ik weet 100% zeker dat diegene die erheen is geweest nu sneller een geluid naar wens kan maken en sneller een nieuwe synth onder knie krijgt. (en sneller bij de oorzaak van 'problemen' komt als je niks meer uit je synth hoort bijv.)
 
Laatst gewijzigd:
Het is ondertussen een tijdje geleden dat ik naar Rob's masterclass ben geweest, maar ik vond toch dat ik er alsnog een berichtje over moest posten.

Zelf zat ik tte twijfelen over de toegevoegde waarde van de masterclass. Ik ben namelijk al een aantal jaren met synths (enzo) bezig en ik was bang dat ik er niet veel nieuws van zou opsteken.

Toch maar besloten te gaan en later geen moment spijt van gehad. Het is onmogelijk uit te leggen wat je precies leert, maar iets leren doe je gegarandeerd. Daarnaast is het natuurlijk leuk om met anderen ervaringen uit te wisselen.
 
Re: zaterdag 10 mei

Re: zaterdag 10 mei

Origineel geplaatst door robpapen
Hoi DSF,

Zaterdag 10 mei is de volgende masterclass bij voldoende aanmeldingen.

Cheers,
Rob

Hoi Forum,

Zoals het er nu uitziet is 10 mei één van de laatste sessies voor de zomervakantie.
Misschien nog in juni, maar dat is nog niet zeker.

Er is nog plek voor 2 mensen (10 mei).

Cheers,

Rob
 
TAXI!!!!

TAXI!!!!

Ik rijd op zaterdag 10 mei vanuit Rotterdam naar de Masterclass in Echt.

Mensen die mee willen rijden kunnen mij een PB sturen. Gezien het een redelijk eindje rijden is, ben ik van plan max. 2 extra passagiers mee te nemen.

Dus, wie het eerst komt... :smeris: ( <- cab driver )
 
Zaterdag 5 juli

Zaterdag 5 juli

Hoi DSF,

Zaterdag 5 juli is nog een masterclass bij voldoende aanmedlingen.
Dit is dan echt de laatste voor de zomer.

Groetjes,

Rob
 
Hmm ik zou echt wel een keertje Synth les willen hebben :)
Alleen waar ligt het in nederland? ik woon zelf in Groningen.
 
In Limburg. Onder Eindhoven en nog voorbij Weert.

Niet het meest dichtbij vanuit Groningen maar wel de moeite waard. Daarnaast begint die Masterclass pas laat op de ochtend dus je hoeft niet midden in de nacht op te staan om op tijd te komen :)
 
Back
Top