new user flaming

Arv

Robot
Lid sinds
18 oktober 2001
Berichten
13.098
Locatie
Zuid Holland
Tjee ben ik de enige? Ik heb namelijk het idee dat er de laatste tijd erg veel nieuwe users zijn die totaal geen respect hebben voor de mede DSF user! En dat uit zich dus in flaming in diverse threads. En daar erger ik me KAPOT aan, want het verziekt de sfeer hier behoorlijk. Kijk iedereen mag zeggen wat ie wil, maar laat de ander alsjeblieft in zijn waarde!!



Arv-out
 
respect kan je alleen verdienen...dus daar heeft het nix mee te maken..valt me wel op dat er een aantal nieuwe gasten behoorlijk arrogant of zelfs dom binnen komen banjeren..en tja...dan krijg je natuurlijk een heleboel flames over je heen (zie ergens anders de stamkroeg analogie)...denk dat de mensen in kwestie toch wel snel hun houding aanpassen of niet meer terugkomen...zo niet dan moeten de mods misschien eens wat harder optreden?
 
Flame is lame, maar mensen moeten wel hun plaats kennen zeker als ze net komen kijken
 
Origineel geplaatst door olafmol
respect kan je alleen verdienen...dus daar heeft het nix mee te maken..


Tjee Olaf, je hebt weer is wat gevonden waar je iemand mee kan pakken he?
 
Origineel geplaatst door olafmol
respect kan je alleen verdienen...dus daar heeft het nix mee te maken..valt me wel op dat er een aantal nieuwe gasten behoorlijk arrogant of zelfs dom binnen komen banjeren..en tja...dan krijg je natuurlijk een heleboel flames over je heen (zie ergens anders de stamkroeg analogie)...denk dat de mensen in kwestie toch wel snel hun houding aanpassen of niet meer terugkomen...zo niet dan moeten de mods misschien eens wat harder optreden?

Soms wordt er niet naar ons geluisterd, wat erg jammer is. Dan zijn we genoodzaakt om een thread te sluiten en dat is 1 van de laatste opties die we willen toepassen.

Nieuwe gebruikers weten ook nog niet hoe wij hier met elkaar omgaan. Maar we kunnen ze er op attanderen , maar meteen erbovenop vind ik wel fout.
 
Als je ook problemen hebt met een bepaald lid, laat het dan ons weten en ga niet een mini oorlogje beginnen. Daar heeft niemand wat aan en kan de sfeer behoorlijk verzieken.
 
Origineel geplaatst door olafmol
respect ..valt me wel op dat er een aantal nieuwe gasten behoorlijk arrogant of zelfs dom binnen komen banjeren

"Als een olifant in een porselein kast"

Ach ja, sommige mensen zijn nu eenmaal arrogant & dom.. Kunnen zij verder ook niets aan doen. Misschien moeten we wel een synth forum zeden :smeris: instellen !

8)

equate
 
Origineel geplaatst door DJ41
Als je ook problemen hebt met een bepaald lid, laat het dan ons weten en ga niet een mini oorlogje beginnen. Daar heeft niemand wat aan en kan de sfeer behoorlijk verzieken.

[hippie mode on] jep er is immer genoeg oorlog op de wereld [hippie mode off]

verder ben ik het met de regels eens maar ik haat ze zelf ook.

Een andere oplossing zou zijn om meer mods aante stellen die bij iedere foute opmerking (bewust of onbewust) ff een pb sturen zodat ze weten dat het niet zo'n slimme actie was
 
kan ook maar dat werkt niet, als je ze gaat negeren gaan ze alleen maar harder schreeuwen (ze gaan dan in holigan mode)
 
Origineel geplaatst door Tron


[hippie mode on] jep er is immer genoeg oorlog op de wereld [hippie mode off]

verder ben ik het met de regels eens maar ik haat ze zelf ook.

Een andere oplossing zou zijn om meer mods aante stellen die bij iedere foute opmerking (bewust of onbewust) ff een pb sturen zodat ze weten dat het niet zo'n slimme actie was

Een mod voor elke thread? ;)

Even zonder dollen, achter de schermen gebeurd een HELE hoop. We (de mods) proberen alles zo professioneel en snel mogelijk op te vangen, maar soms gaan de threads zo hard, dat we achterstand hebben. als er iets aan de hand is, meldt het dan!

:)
 
Origineel geplaatst door Arveyman



Tjee Olaf, je hebt weer is wat gevonden waar je iemand mee kan pakken he?

echt wel! ;)

:luv:
 
Voor zover ik recht heb van spreken met mn aantal posts :bekdicht: moet ik toch zeggen dat het me opvalt dat sommige posts echt het niveau hebben van 3 uur TMF-sms-jes.

Als je niets zinnigs toevoegd aan een thread, zeg dan ook niets. MUV het zinloze discussieforum misschien :)

Ik heb persoonlijk heel veel gehad aan de search functie. Daar heb ik al veel van geleerd hier. Enneh, don't underestimate the power of google ;)
 
Back
Top