nieuwe drumdoos psp

Origineel geplaatst door Jena_mu6
Er is zeker een markt voor.....
Als dit een beetje doorzet.......koop ik misschien ook wel een psp

:eureka:
 
dan kan je beter een draagbare kleine windows machine kopen waar je reason enzo kan op draaien. zoiets van 500 euro. zal strak ff een link placeren
zon psp zuigt gewoon. is direct kapot. games zijn supperduuuuuur en die muziekprogrammas zijn te beperkt..... je moet ook steeds een firware trick doen omdat die idioten van Sony homebrew niet tollereren! elke 2 maand brengen die een nieuwe FW uit. elk nieuwe game heeft dan de nieuwste FW nodig zodat je altijd een keuze moet make: of een klein dom muziekprogramma, of een dure game
ik heb ook zon psp gehad, twee keer op gespeeld en meteen weer doorverkocht! ... verder gespaard en een lekkere Virus gekocht! :D
 
Origineel geplaatst door INLAND EMPIRE
dan kan je beter een draagbare kleine windows machine kopen waar je reason enzo kan op draaien. zoiets van 500 euro. zal strak ff een link placeren
zon psp zuigt gewoon. is direct kapot. games zijn supperduuuuuur en die muziekprogrammas zijn te beperkt..... je moet ook steeds een firware trick doen omdat die idioten van Sony homebrew niet tollereren! elke 2 maand brengen die een nieuwe FW uit. elk nieuwe game heeft dan de nieuwste FW nodig zodat je altijd een keuze moet make: of een klein dom muziekprogramma, of een dure game
ik heb ook zon psp gehad, twee keer op gespeeld en meteen weer doorverkocht! ... verder gespaard en een lekkere Virus gekocht! :D

M'n PSP sleep ik overal mee naar toe. Nog steeds niet kapot. Heb nog steeds firmware 1.5 en moest voor kort nog updaten naar 2.0 om GTA te spelen maar sinds kort dus ook niet meer. Mensen zijn gewoon dom dat ze die firmware upgraden maar goed, PSPRhythm werkt ook op firmware 2.0 en hoger. Je bent niet verplicht te upgraden... en ik ga toch zeker geen ouwe rotte laptop kopen en daar nog eens Reason voor KOPEN om mobiel muziek te kunnen maken... Ik weet zeker dat ik meer plezier beleef aan mn PSP als jij met je Virus. Wat moet ik met een Virus in de trein, in de auto of gewoon ergens bij kennissen en vrienden op de bank??? En een laptop stop ik ook niet zomaar in m'n jaszak en bovendien heb ik al meerdere laptops dus wat moet ik met nog een laptop??? Wat moet ik uberhaubt met Reason, maar goed das een andere discussie...
 
Mja overbodige reactie van Inland Empire die een begrijpelijke reactie van Slolow veroorzaakt.

Beetje onnodige praat in een thread als deze. Als Inland nou gewoon plezier gaat maken met z'n virus (en zijn frustraties over de PSP voor zich houd of op een Sony PSP forum gaat uiten) en Slolov de boel hier op de hoogte houd van deze ontwikkeling is er niets aan de hand.

En zo niet weet ik nog wel een korte, middellange of lange tirade samen te stellen over de Access Virus. Geen probleem op dat gebied.

:D
 
:D

.. ik heb het niet over een laptop ghehe
.. en de psp ... suckt! :D of je moet een echte playstation gamer zijn .... dan is het idd wel een fijn toestel. maar ik ben eegn playstationer :slotje:
en mag ik mn mening ni meer geven ofzo? ola! excuseer me dan... zalt ni mer doen hoor ;)
 
naja...
deze thread is er voor en door mensen die het leuk vinden om muziek te maken op spelconsoletjes, maar niet van plan zijn daarbij de beste productie van het westelijk halfrond te maken...
we vinden het niet zo enorm erg als die programmaatjes wat beperkt zijn, sterker nog, sommigen vinden het daardoor net extra leuk:)

..dus dan moet je hier natuurlijk best niet komen aanzetten met " de psp suckt" en een draagbaar ding met reason komen adviseren:)
tuurlijk mag je je mening geven, maar dit is er niet echt de juiste plaats voor
 
ok ok
maar ik dacht ... een psp kost 300 euro
en de meesten hebben reason al
dus voor 200 euro meer heb je een studio in je hand! ( letterlijk!! ) met touch screen en al! twee usb poorten enzovoorts... tis maar wat je zelf wil natuurlijk ;) .... voor mij is de keuze snel gemaakt :D






en nu zwijg ik 8o)
 
ik denk het wel, maar draait een pocket pc wel eens reason ? lijkt me haast niet

in elk geval op een laptop zou het wel kunnen maarja als ik dan toch een laptop met reason of wel programma dan ook neem, wil ik de boel ook goed voor mekaar hebben, immers je hebt een compleet pakket op je laptop
dus dat wordt dan weer een snelle laptop en een audio interface etc etc.
dan is het hele idee van lekker eenvoudig muziek maken ook verdwenen

in psp rhytm moet je het doen met een eenvoudige sampler en nu inmiddels een 303 emulatie

en ik zie me nog niet op me werk in de pauzes met een laptop muziek maken :)
dan verklaren ze me echt voor gek, dat doen ze nu al als ik met een grote koptelefoon op zit konstant knopjes in te drukken en me hoofd op en neer beweeg :)


en zo slap is hij ook niet, ik heb hem al tig keer laten vallen , hij heeft al aan het adapter kabeltje gebungelt, hij zit altijd in me jas die ik overal neergooi, het display is enorm bekrast ( dus mensen koop een statisch beschermings folie wat ik te laat heb gedaan) maar als je beeld hebt dan ontdek je de krassen echt niet
 
Origineel geplaatst door Jena_mu6
ik heb een pocket pc.......die draait alleen maar pocket pc software.

Reason of Live draaien op een 400 Mhz pocket PC gaat volgens mij niet lukken.

Nee ik zou inderdaad ook echt niet weten hoe je dat voor elkaar zou moeten krijgen.

Het is per definitie speciaal geschreven of geporte software. PocketPC draait geen standaard win32 executables.
 
dudes! :)


het is geen pocket pc, het is geen laptop, ................ het is ....................... Een Origami!
Maar de Origami is nog niet in de handel. Dat wist ik nog niet, had er iets van opgenomen in het wilde weg. Anywayzzzzz...... Microsoft doelt met dit toestel op ONS! Kijk maar!!!! http://www.youtube.com/watch?v=rV1WGDW37c0&search=project origami
filmp¨je begint met een meisje dat met pro tools bezig in een camper in de woestijn maar het wil niet lukken ... ze ziet de Origami en de beat grooved! 8) ..... maar of dit kastje werkelijk protools zal draaien betwijfel ik.
teaser: http://www.origamiproject.com/3/ (website op de naam van Microsoft)
dus hou jullie poen bij zou ik zeggen! :dj:
 
Laatst gewijzigd:
ja en wat heb je dan, een tablet pc die niet sterk genoeg is voor een host met vsts die je wilt draaien dus dan krijg je al weer een hele hoop beperkingen en het toch niet zo lekker loopt als thuis.

dan heb ik liever een lekker gelimiteerd programma om mee te nemen en lekker voor de lol pielen dan een programma met alle opties en alle vsts alleen net niet genoeg rekenkracht om dat ene vstje erbij te laden

dus dan kun je een gameboy emulator erop gooien om nanoloops te spelen

of misschien in de toekomst een psp emulator om psp rhytm 4 te spelen :biertje:
 
maar het is in elk geval wel een mooi ding heb het filmpje gekeken en als hij een beetje vergelijk baar uit komt is het best mogelijk dat ik er een aanschaf zij het voor andere doeleinden
 
De volgende versie van PSPRhythm zal waarschijnlijk ook effecten aan boord hebben. Op alle samples en de bassline. Ze zijn er mee bezig. Op dit moment alleen nog maar een delay maar de programmeur heeft wel veel plezier ze toe te voegen aan z'n programma. Denk dat het geluidschipje in de PSP nog niet aan z'n max zit.

reason.jpg

(Schrik niet, dit is maar een skin)
 
Origineel geplaatst door Slolov
Denk dat het geluidschipje in de PSP nog niet aan z'n max zit.

(Schrik niet, dit is maar een skin)

De enige limiet is de gebruikte cpu lijkt me. De geluidschip zal gewoon een 16bit/44.1 Khz ding zijn die verder geen enkele beperking aan het opwekken van geluiden kan geven.

En aangezien de functionaliteit beperkt is op gebied van daadwerkelijke audio editting hebebn we het over voornamelijk sampleplaying. En dat kost relatief weinig cpu cycles. Dus de limiet zal voorlopig nog niet bereikt zijn denk ik.
 
Back
Top