nieuwe drumdoos psp

anoniempje

hobby knooier
Lid sinds
30 september 2003
Berichten
4.874
jaja er komt steeds meer voor de sony psp uit voor de mensen die het nog niet weten

sony psp is de nieuwe hand held spelcomputer waar voor al tig homebrewers interresantere software releasen als de grote officiele game makers

nu weer een drumcomputer gebaseerd op de elektron machinedrum
en roland tr,s en de lindrum (er waren al een aantal drumcomputers maar deze is echt interresant)

drumkits die er in zitten ,

: Version 2.1 Drum Kit - Daft Style :
: Version 2.0 Drum Kit :
: Version 1.0 Drum Kit :
: LinnDrum Drum Machine Kit :
: Korg Pro-Wave Kit :
: Kurzweil K2000 Kit :

mp3tje 1
mp3tje 2


plaatje
rhythm.jpg



http://www.psprhythm.com/
 
veel belovende specs

Pattern Mode
- 16 Step Pattern Sequencer
- Flam
- Reverse*
- Parameter Locks
Pitch
Volume
Balance
Start*
End*
- Memory Banks
- 16 Patterns per bank
- 16 sample sounds
- Mute

Song Mode
- 1 Song per bank
- 512 Pattern Step Sequencer
- Sample Mixer
- Custom Tempo and Swing Settings

System Mode
- Tempo (30.0 - 280.0 BPM)
- Swing (50 - 80%)
- Save Bank (0-3)
- Load Bank (0-3)
- Copy Pattern (current pattern > 1-16)
- Clear Pattern
- Clear Song
- Song Mode - Normal or Loop
- Text Color (For custom skins)
- Audio Channels (1-32)
- Save System
- Bounce song to WAV?*
- QUIT? (For PSP OS 2.0 users)



als je er eigen drumkits in wil hebben kan je de makers mailen en kunnen/willen zij een psp rhytm drumkit voor je maken en releasen
 
Origineel geplaatst door marninx
Beetje onzin denk ik om voor een PSP een drum-software de releasen??:Z

Waarom is dit onzin?
 
ooooow, as het freeware is kan het interesant worden:D Maar ik denk niet dat het echt zal helpen bij het maken van een track, of zijn daar andere idee"en over??:)
 
Jammer dat je persee een hoofdtelefoon nodig hebt aangezien de speakers een hel zijn.
Maar wel een superproggie.. heb het al ff uit getjekt.
 
Origineel geplaatst door marninx
ooooow, as het freeware is kan het interesant worden:D Maar ik denk niet dat het echt zal helpen bij het maken van een track, of zijn daar andere idee"en over??:)
het handige aan zo'n progjes voor de psp of gameboy is dat ze doorgaans iets draagbaarder zijn dan je normale setup, en zo kun je dus ook onderweg iets aanvangen met je inspiratie
...en soms is het gewoon enorm leuk om simpele nummers te maken met zulke dingetjes:)
 
ik denk dat aansturen met midi een kwestie van tijd zal zijn aangezien ze zelfs al navigatie op de psp hebben lopen in de homebrew wat je overigens ook als freeware kunt downloaden,
4606_1.jpg


of ze het ook doen is een tweede misschien als we met ze allen de rhythm makers gaan mailen
 
de samples die de psp rhythm heeft gebruikt zijn stereo wav files op 44 khz

die kan je gewoon vervangen door eigen samples ze moeten wel stereo zijn anders laad psp rhythm ze niet en je moet ze nummeren van sample01 tot en met sample15

ik kon zelf moeiteloos lange breaks en melodietjes en vocals inladen van 16 maten

ik denk wel dat het aamtal lange samples beperkt is aangezien de psp maar 32 mb ram heeft of hij moet het direkt van de smartcard laden dat weet ik niet
 
Hoever willen we eigelijk gaan met die PSP, strx kan je, net als met de Ipod waarvoor een mixstation is van Numark, ook nog gaan lopen mixen. Nog ff en ze maken van de PSP een portable music station of liever gezegt:
Portable
Sound
Production unit :D

Op zich wel lachen allemaal maar om er nou een PSP voor aan te schaffen.............:gaap:
 
Back
Top