Metasonix buizensynth

Ergens op het net kwam ik deze tegen.....geen idee of hij al bekend was maar met de zoekmachine kon ik er zo gauw niets over vinden. Ziet er in ieder geval wel cool uit; een prachtcadeau voor onder de kerstboom!

Groter plaatje vind je hier
 

Attachments

  • wretchsm.jpg
    wretchsm.jpg
    51,8 KB · Bekeken: 157
overdriven met die handel! maar ja, je moet er wel juist mee om kunnen gaan?! ;)
 
vind die metasonix-spullen maar rare gear.. een 10 voor promotie en gimmick, maar beetje errug dure gimmick..

moet de eerste metasonix audiodemo die de prijzen rechtvaardigt nog tegenkomen..
 
Origineel geplaatst door mono-poly
Dit had trouwens best wel mooi op de voorpagina mogen bling blinken :p

>moderators: kan de foto van deze synth alsnog niet op de voorpagina worden gezet? Iig een mooi aanzicht! ;)
 
sorry hoor, maar dat ding is toch geen 2500 dollar waard? T lijkt me ook niet dat je dit ding nou koopt voor t geluid :confused: maar meer voor het "kijk mij es exclusief-wezeh" gevoel? (net als bij de agonizer, wat een flutding zeg)
 
Die synth is net zo veel waard als die opmerking van je!
En een synthesizer koop je niet om zijn geluid he.
Een tv ook niet om het beeld weergave enz....
 
dusseh meer richting de 500 dan? :okdan:

of vond je mn opmerking zo vet dat je er wel 3 mille voor neerleggen? Of ging je poging tot sarcasme de lucht in? En wederom herhaal ik de vraag. Waarom iets kopen van een firma die tot nu toe nog niet eens een fatsoenlijk klinkende audio-demo van hun producten op de markt heeft weten te brengen (check de demo's voor bv de agonizer ,:kont: ), gesloopte tv-rommel gebruikt en er belachelijke prijzen voor vraagt?

je mag me natuurlijk ook negeren mono, dat past dan wel weer bij zon "kijk-mij-eens-exclusief-wezeh"gevoel he..
 
Origineel geplaatst door Raph
Je bedoeld zeker dat je er niet mee om kan gaan ;)

Ja de meeste mensen lullen mij te veel uit hun nek hier zeg.
Ik heb zelf ook een poos mijn oordeel gehad over metasonix gear.
En ik heb zelf alle losse modules bijna wel is gehad.
Dit spul is gewoon niet te vervangen door ander spul.
Vandaar dat ik zeer blij ben met deze complete synth die hier binnenkort als lamp gaat dienen.
Niet als synthesizer natuurlijk :)
Lekker gloeien naast mijn Angonizer.

:p
 
Origineel geplaatst door Raph
Je bedoeld zeker dat je er niet mee om kan gaan ;)

nee ik bedoelde dat wat ik aan audio-demo's heb gehoord ik het 3 x nix vind. Ermee omgaan dat kan de gemiddelde corky nog lijkt me he.

Ik ben geen n00b op synthesizergebied, en heb echt wel de nodige spullen mogen aanschouwen/aanhoren.

Maar misschien moet je juist heel erg van kutgeluid houden, dat kan natuurl;ijk ook, smaken verschillen.
 
Origineel geplaatst door mono-poly

Vandaar dat ik zeer blij ben met deze complete synth die hier binnenkort als lamp gaat dienen.
Niet als synthesizer natuurlijk :)
Lekker gloeien naast mijn Angonizer.

:p [/B]


haha ok dan maakt t wel sense ja..
 
De demo's op de site zelf zijn niet je van het zeg maar.
Hoewel ik dat acid loopje wat automatisch laad wel erg leuk vind klinken.
Op het forum staan ietsjes betere demo's maar ook dit kan beter vind ik.
Ga nou niet doen alsof dit spul alleen gemaakt word van garbage want dit is onzin.
Of dingen terug rekenen naar de kost prijs van onderdelen.
Want dan is mijn Serge en Moog ook ineens maar 100 euro waard.
Dingen kosten gewoon wat meer vawege Research en Develepment en mischien ook doordat het exclusief is.
Maar tot de gebruikers horen toch echt U2 NIN FX-TWIN en nog wat artiesten.
Dit zijn toch nou ook weer niet de minste.
Owjaa en ik natuurlijk!

:D
 
ok ok mono..

misschien dat jij dan straks die megavette demo post waardoor ik helemaal 180 graden omsla en als een gek ga sparen voor metasonix-gear?
 
Mischien wel maar ik ben ook maar een ongeloofelijke klungel hoor.
Ik zal is kijken als die er is of ik wat overtuigends kan maken en niet overstuurd.

:D
 
Die metasonix vent zelf vind ik zo irritant overkomen.
Zegt nix over de spullen zelf natuulk.
 
Back
Top