[Asus A8V Deluxe] welke firewire chipset zit hierop?

Rauzi

Stamgast
Lid sinds
16 juli 2004
Berichten
453
Locatie
Leiden
He hallo!

Ik zoek naar een moederbord met socket 939 zonder PCI-E en met een built-in firewire interface. De Asus A8V Deluxe ziet er uit als een goede kandidaat. Maar welke firewirechipset zit hierop? Ik heb me laten vertellen dat ik door omstandigheden óf een Texas Instruments óf een Lucent chipset moet hebben.
Ik kan alleen nergens vinden waar dat staat. Kan iemand mij hier helpen?

Achtergrond: Ik ga een Digital Audio Workstation bouwen en ik heb me laten vertellen door de fabrikant van mijn firewire-geluidskaart-interface dat je het beste texas instruments of lucent kunt hebben.
 
Ik zou onafhankelijk van wat er op je moederbord zit gewoon los PCI kaartje kopen met vereiste chipset. Kosten hoogstens 15 euro en je bent 100% verzekerd dat het gaat werken.

Wat betreft je prijs/prestatie van je moederbord, zou ik liever gaan voor:
- Asrock 939Dual-SATA2, M1695 (PCI-e/AGP, Sound, LAN, SATA II, RAID)
- Asus A8N-VM CSM, GeForce 6150 (mATX, PCI-e, Sound, G-LAN, SATA II RAID, 1394, VGA)

Denk trouwens niet dat forum de plek is voor technische moederbord vragen. Probeer http://gathering.tweakers.net eens. Of ... nog veel makkelijker. Ga gewoon naar een winkelier en vraag of ze je de doos voor je willen openmaken, zodat je het zelf kan zien op het moederbord. En derde optie ... mail direct met Asus; zijn zeer klantvriendelijk.
 
Back
Top