Roland D-2 leuk?

Baseman

Turn up the low
Lid sinds
6 augustus 2002
Berichten
862
Locatie
Groningen
Hallo,
Ik kan een Roland D-2 Groovebox kopen. maar is dit apparaat nou echt wel zo leuk als ze zeggen? iemand ervaring?
Het leek mij wel handig voor op vakantie enzo, om toch een beetje te kunnen freaken. Of kan de D-2 na de vakantie samen met de tent de kast in. omdat je er in de studio niks aan hebt? Wie helpt?
 
Hoi Baseman,

't Ja, toen ik die in de winkel zag staan was m'n eerste reactie Kijk nou, een Groovebox met een kaosspad erop
Maar aangezien Hover niet zo'n bestje maatjes was met z'n eigen groovebox (MC-303) :bekdicht: , dus verder geen aandacht aan geschonken :walker:
Maar daarom is de D2 nog niet slecht uiteraard, maar ik raad je zeker aan om voldoende tijd uit te rekken om er eens mee aan de slag te gaan in de winkel/bij de verkoper.
Er zijn heel wat tevreden grooveboxgebruikers en misschien wordt jij dat ook wel.
Ik kan me niet herinneren dat er andere leden zijn met een D2 dus zal je vooral op je eigen oordeel moeten afgaan.
Zo kan je tijdens het uitproberen letten op dingen zoals:
voegt het iets toe dat je kan gebruiken in je setup, vind je de sounds geweldig, kan je het makkelijk bedienen,...
 
ik heb er nog nooit aan gezeten, maar ik heb de indruk dat bij de D2 wat meer de nadruk ligt op de preset pattroontjes (zoiets doet bijv het ontbreken van een klaviertje mij denken)
 
Wil je indruk maken op vakantie bij de vroutjes zou ik
niet zo iets nemen een pma-5 is goedkoper
 
Indruk maken op vrouwtjes, dan heb je denk een MachineDrum nodig... pomp, pomp, pomp, po-pomp, pomp, pomp :)
 
Dat is waar maar op vakantie gaat alles stuk/gestoleen/verloren
en dat kun je met een pma-5 wel maar met een MD is
meteen heel vakantie naar de maan
 
Back
Top