[Techno] Peace And Stability - Riots

Lid sinds
14 oktober 2002
Berichten
554
riot4.jpg


Een liedje tussendoor, voor een regenachtige woensdagavond. Maar luisteren bij goed weer en op een andere dag mag ook.

http://www.track4.de/agentur/mp3s/hifi/24153/.mp3
 
klinkt heel erg verzorgd,cool

niet helemaal mijn ding.. maar wel vettig

funky, t einde vind ik t coolst
 
heeft wel een beetje een chemical brothers feel zo met die drums. Vind 'm wel ok, maar niet je beste :)
 
Netjes gemaakt.

Misschien kun je in de breaks wat extra aanvullingen doen om de vaart er wat meer in te houden. Op een CD zou dit een leuk tussennummer kunnen zijn. De intro is voor 2:30 wel erg lang eigenlijk.

De mix mag wel wat meer duister vind ik. Die kick kan wat strakker (minder sompig). Een lekkere doffe diepe kick.
En qua eindmix is er een scherp (digitaal) randje wat je zo weg zou kunnen poetsen.
 
Klinkt lekker en die bassdrum vind ik juist heerlijk zo...ik vind die breakbeat juist minder maar ik ben ook meer van stampende beats denk ik.
 
coole track dit, ik dacht ik krijg iets heel experimenteels te horen maar ik vind het gewoon heerlijk housey en lekker funky!!

gitaar past perfect dan vind ik het echt lekker funky. De kickdrum mag van mij wat harder en zompiger. van zo'n breakbeat ben ik niet zo'n fan maar misschien is het een idee om twee versie te maken??

cool trackie waarschien ook nog wel iets leuks met een vocal mee mogenlijk is
 
WTF is zompiger???

Ik vind het eigenlijk helemaal niks..

Het lijkten gewoon een paar geluiden die samengepropt zijn..maar ja.. das mijn mening.

dit is trouwens totaal iets anders. wie niet waagt wie niet wint.

hoewel ik die break wel weer aardig vind. het nummer is zo eentonig. Bij de 5:40 gaat dat irritante synth-geluid-achtig-ding pas weg.

Het pakt me niet... misschien ben ik niet in de stemming voor dit nummer.
 
Vind die beat op het laatst wel heel lekker klinken , begin vind ik iets minder,telang intro, vind persoonlijk voor 4:40 teveel herhaling van dingen , iig voor een instrumentaal normal song zegmaar :)

Maar op het laatst komt het wel lekker erin vind ik zo :P alleen dat mag van mij apart eerder beginnen en eerder ophouden :P
 
Origineel geplaatst door Mexes
WTF is zompiger???


haha, tja luister naar het woord als je het uitspreekt en misschien krijg je wel een idee erbij. ;)

wat ik bedoel er mee is zo'n dreunende zware kickdrum, met niet zo'n korte attack als bijv deze kickdrum. ff denken paar track uit me hoofd die het hebben: days of the liar - alexander kowalski (joris voorn remix) en ook wel smith and selway - weather (speedy J remix). nou moet je bij deze track denk niet zo'n zware doen :) maar persoonlijk denk ik dat het beter klinkt.
 
Back
Top