Nieuw Techno Track Gemaakt Met Fruity Loops En Reason

dj jeff v

Nieuwkomer
Lid sinds
11 mei 2008
Berichten
3
eerste eigen gemaakt techno nummer
<!-- / icon and title --><!-- message -->Ik heb zelf een eigen gemaakt techno trackje gemaakt het is nog niet helemaal af moet er nog wat fx jes over gooien en het goed afmixen.

maar vraag of je er afvast naar wilt luisteren en er een eerlijk oordeel over wilt geven.

TRACK IS GEMAAKT MET

FRUITY LOOPS XXL
REASON 4
NOVASTATION 45SL COMPACT

IK WIL HET GAAN AFMIXEN IN CUBASE STUDIO 4 :dj::dj:

http://www.speedyshare.com/495595147.html
 
Je eerste Cymbal ligt niet sync, en je tweede kick komt niet op het juiste moment in. Vind de sounds enzo wel echt lekker. Ik vind dat de tekst meer reverb en delay moet hebben, dan blend ie beter in het geheel...

Ik zou na de tekst een wat rauwere lead sound pakken. Deze is te lief... Ik mis ook het filteren een beetje.

Er zijn nog een aantal afrond puntjes, maar ik vind m al erg okay staan hoor!

GRTZ
 
Mening

Mening

Ik ben niet helemaal onder de indruk. Krijg er een beetje het "been there done that" gevoel bij. Zit wel goed in elkaar overigens.

Laat hem meer scheuren! Hij moet klinken als een kraai die je langzaam de nek omdraait :)
 
Ik was onder de indruk een techno nummer te gaan luisteren maar ik vind dit toch echt 100% commerciele trance.

Zit verder wel ok in elkaar hoor, niet mijn ding maar met wat afmixen is het een leuke track. Ik zou in ieder geval geen poging doen om het als techno te verkopen want dat is het gewoon absoluut niet.
 
Back
Top