[TECHNO] Nieuwe track

yoohoo... yoohoo! :D
Heerlijk opzwepend! Alleen... zelf zou ik er nog wel ieeeeeettss van melodie in stoppen.
Hoeft geef hele 'vader jacob' te zijn, maar ik heb nu het idee dat het alleen de drumtrack is van een nummer.
Hoe dan ook, het knalt als een tierelier ... en het was voor mij geen seconde saai.

:okdan:
 
Agreed met Pie, die shit klinkt echt lekker.
Maar inderdaad, een melo zou m goed doen. Een chicago stack ofzo, past er denk wel bij.
 
Origineel geplaatst door PIE
yoohoo... yoohoo! :D
Heerlijk opzwepend! Alleen... zelf zou ik er nog wel ieeeeeettss van melodie in stoppen.
Hoeft geef hele 'vader jacob' te zijn, maar ik heb nu het idee dat het alleen de drumtrack is van een nummer.
Hoe dan ook, het knalt als een tierelier ... en het was voor mij geen seconde saai.

:okdan:

Helemaal mee eens. De track loopt als een trein, lekkere drive maar er mist inderdaad nog een melodie die het extraatje aan de track zal geven.

Verder zit de track goed inelkaar. succes. :)
 
Origineel geplaatst door PIE
yoohoo... yoohoo! :D
Heerlijk opzwepend! Alleen... zelf zou ik er nog wel ieeeeeettss van melodie in stoppen.
Hoeft geef hele 'vader jacob' te zijn, maar ik heb nu het idee dat het alleen de drumtrack is van een nummer.
Hoe dan ook, het knalt als een tierelier ... en het was voor mij geen seconde saai.

:okdan:

Helemaal mee eens. De track loopt als een trein, lekkere drive maar er mist inderdaad nog een melodie die het extraatje aan de track zal geven.

Verder zit de track goed inelkaar. succes. :)
 
Klinkt goed, hoewel ik wel 128kb mp3's van betere kwaliteit heb gehoord. De geluiden klinken heerlijk chaotisch door elkaar heen, maar zitten elkaar toch iets teveel in de weg imho. Daarbij is de hele boel plat/kapot gecompressed, wat de algehele geluidskwaliteit niet ten goede komt. Laat niet weg dat het lekker knalt! Een melodietje hoeft er wat mij betreft niet in, maar wat misschien ook kan helpen het geheel op een hoger treetje te zetten, is een dikke vette bassline...

Keep it up!
 
Origineel geplaatst door PIE
yoohoo... yoohoo! :D
Heerlijk opzwepend! Alleen... zelf zou ik er nog wel ieeeeeettss van melodie in stoppen.
Hoeft geef hele 'vader jacob' te zijn, maar ik heb nu het idee dat het alleen de drumtrack is van een nummer.
Hoe dan ook, het knalt als een tierelier ... en het was voor mij geen seconde saai.

:okdan:

Voor mij zo min mogelijk melodie in techno!

Gewoon houden zo dus...

Druid
 
Origineel geplaatst door druid
Voor mij zo min mogelijk melodie in techno!

Gewoon houden zo dus...

Druid

Nah, dit is een nummer wat echt wel geschikt is voor een chord oid.
Gewoon simpele melo van een paar noten.
 
Origineel geplaatst door druid
Als ik je goed begrijp met chord of stack dan vind ik dat geen melodie?

Groeten,

Druid

zucht... daar kan je ook melo's mee maken 8o
 
Origineel geplaatst door druid
Voor mij zo min mogelijk melodie in techno!

Gewoon houden zo dus...

Druid

Vind ik ook. Tecno hoeft niet (altijd) een melodie erdoorheen te hebben; 't is geen trance! :D

Leuk nummer. :biertje:
 
Vind ook dat het geen melodie nodig heeft. kan wel natuurlijk, maar dan niet meer dan een paar noten.

Heerlijk ritmische track dit 8)
 
Back
Top