Titan, de nieuwste cdr van Phochos

Bedankt smackos, ik had de streepjes verkeerd geplaatst.

Phochos:D :stupid
 
Doos?

Doos?

Respect :halleluja


Heeft het Kruidvat je al eens benaderd voor zo'n complete oeuvre doos aanbieding ?
 
Re: Doos?

Re: Doos?

Origineel geplaatst door grandaddy
Respect :halleluja


Heeft het Kruidvat je al eens benaderd voor zo'n complete oeuvre doos aanbieding ?

Hoi grandaddy,

Nee, nog niet. Maar ik zal het eens voorstellen bij deze zaak, wellicht zien ze er wel wat in:D :doei: :biertje:
 
Re: Doos?

Re: Doos?

Origineel geplaatst door grandaddy
Respect :halleluja


Heeft het Kruidvat je al eens benaderd voor zo'n complete oeuvre doos aanbieding ?

Eigenlijk is dat zo'n gekke gedachte nog niet...

kun je toch wat centjes rapen van je muziek (ook al blijft dat bescheiden)
en kun je meer mensen bereiken.
 
Origineel geplaatst door kefkekeyser
Even ff off topic: op die foto van uw materiaal staat er een zwarte bak (die met dien grote draaiknop op), what the hell is da voor nen bak?

Dat is mijn zelfbouwsynthesizer als je het zo mag noemen, eigen een zelfbouwgenerator, stamt uit 1976!!! En hij doet het nog steeds. Volgend jaar is ie 30 jaar oud.

Phochos:D
 
Als vervolg komt er ook nog een Titan Volume 2 uit, waarmee de missie rondom de planeet Saturnus wordt uitgebeeld. De eerste Titan verhaalde meer over de reis en de aankomst bij de geringde planeet. De muziek wordt gemaakt op de Yamaha PSS680/790/DJXIIBox en de Korg D4 Digitale Recorder.

Phochos:D
 
Af en toe zou ik deze man wel een schop onder z'n eigenwijze reet willen geven maar een nieuw product is zo ie zo goed nieuws. Volume 2. Is daar dan al zo veel vraag na? ;)
 
Astronaut,

DAt weet ik niet, maar mag ik zelf niet bepalen of er een tweede deel achteraan komt of moet ik tegenwoordig eerst toestemming vragen aan jouw of andere mensen?

Phochos:( :( :(
 
@astronaut:

wat stoort er je hier aan eigenlijk?
Laat die mens toch doen. Al was het dat hij wekelijks 7 cd's uitbracht...
Hij heeft er plezier in (denk ik) en de mensen die zijn muziek apreciëren ook...
en het is nu niet alsof een cd'tje zo duur is...


@Phochos:

wel fijn dat het verhaal van het ruimteonderzoek (of hoe vat je dat goed samen in 1 woord?)
er achter steekt. Zelf zit ik ook in een amateur astronomie clubje, gekend onder de naam "Quasar".
Misschien moet ik daar maar eens je muziek promoten :D
 
Origineel geplaatst door cloudman
@astronaut:

wat stoort er je hier aan eigenlijk?
Laat die mens toch doen. Al was het dat hij wekelijks 7 cd's uitbracht...
Hij heeft er plezier in (denk ik) en de mensen die zijn muziek apreciëren ook...
en het is nu niet alsof een cd'tje zo duur is...


@Phochos:

wel fijn dat het verhaal van het ruimteonderzoek (of hoe vat je dat goed samen in 1 woord?)
er achter steekt. Zelf zit ik ook in een amateur astronomie clubje, gekend onder de naam "Quasar".
Misschien moet ik daar maar eens je muziek promoten :D

Cloudman,

Ik ben zelf ook druk bezig met de sterrenkunde en ruimtevaart, ik ben lid van zowel de NVWS (nederlandse vereniging voor weer en sterrenkunde) en de NERO (nederlandse vereniging voor raketonderzoek. Lijkt me leuk als je mijn muziek gaat promoten bij onze collega-amateurastronomen.

En Astro, sorry dat ik zo bot reageer tegen je, maar op het moment kan ik dit niet zo goed hebben, heb gewoon op het moment teveel aan het hoofd, zowel op mijn werk als in de thuissituatie.

Phochos:halleluja
 
Origineel geplaatst door phochos
Cloudman,

Ik ben zelf ook druk bezig met de sterrenkunde en ruimtevaart, ik ben lid van zowel de NVWS (nederlandse vereniging voor weer en sterrenkunde) en de NERO (nederlandse vereniging voor raketonderzoek. Lijkt me leuk als je mijn muziek gaat promoten bij onze collega-amateurastronomen.

En Astro, sorry dat ik zo bot reageer tegen je, maar op het moment kan ik dit niet zo goed hebben, heb gewoon op het moment teveel aan het hoofd, zowel op mijn werk als in de thuissituatie.

Phochos:halleluja

Ik zal het eens proberen bij een paar. We ouwehoeren soms nogala veel in plaats van eens deftig te gaan waarnemen :)
Er zitten ook nog een paar mensen tussen die nog moeten overtuigd worden over electronische muziek
(dus iets waar geen gitaar in zit). Misschien is dit de kans :)
 
Origineel geplaatst door phochos
Als vervolg komt er ook nog een Titan Volume 2 uit, waarmee de missie rondom de planeet Saturnus wordt uitgebeeld. De eerste Titan verhaalde meer over de reis en de aankomst bij de geringde planeet. De muziek wordt gemaakt op de Yamaha PSS680/790/DJXIIBox en de Korg D4 Digitale Recorder.

Phochos:D

Het nieuwe album Titan Volume 2 zal geheel worden uitgevoerd op alleen maar de Yamaha PSS790 Keyboard Work Station.

Phochos:D
 
Origineel geplaatst door phochos
Als vervolg komt er ook nog een Titan Volume 2 uit, waarmee de missie rondom de planeet Saturnus wordt uitgebeeld. De eerste Titan verhaalde meer over de reis en de aankomst bij de geringde planeet. De muziek wordt gemaakt op de Yamaha PSS680/790/DJXIIBox en de Korg D4 Digitale Recorder.

Phochos:D

Titan Volume 2 is gecancelled. Ik ben wel bezig aan een nieuw werkje, maar heb nog geen titel voor het album en de nummers. Alles wordt gespeeld op de Yamaha PSS790 Work Station.

Phochos:D
 
Nou, jij zit i.e.g. niet stil!

Luister nu naar Salon de la Guerre...klinkt goed.

Hoe bestel je muziek bij jou?
 
Ik ben begonnen aan de voorbereidingen en opnamens voor mijn nieuwste project, "Dance Dreamer". Het wordt een combinatie van techno-ritmes met kosmische nummers (zeg maar de laatste stijl van Klaus Schulze in de periode 1994 - 2002). Titels voor de nummers zijn er nog niet. Ik wacht ook nog op het binnenkomen van enkele nieuwe spullen voor in de studio, waaronder de nieuwe computer, een harddiskrecorder en een paar synths.

Phochos

P.S. Ik voel me momenteel weer een stuk beter, heb een paar onderzoeken gehad bij cardioloog en röntgenafdeling. Ben zodanig opgeknapt dat ik weer aan de gang kan in de studio.:D
 
grappig ... er zitten hier ook nog amateur astronomen !

Ikzelf heb in de club IO (evergem) gezeten , en zelf ook nog in een rakket-bouw-club gezeten ! Maar helaas moeten stoppen wegens een chronisch tijdsgebrek!

coool 8D


Doe zo voort met het uitbrengen van cd's !

:P

PS: het waarnemen in de sterrenclub heeft mijn fundament gelegd om elektronische muziek te maken !
RAAR maar WAAR !
 
Back
Top