korg sigma

Origineel geplaatst door major-hostage
Je bent of de verkoper, of je hebt aleen een sigma thuis staan, haha.

Luisterd, die korg delta heb ik overigens ook gehad, slecht ding, wel leuk overigens voor bassen. Sigma is precies hetzelfde, goed voor bassen. Tegen presets heb ik ook niets, dus dat valt al af. De sigma maakte op mij gewoon een indruk van heb ik jou daar. In feite kan het apparaat gewoon.... helemaal.... niks !!!

Het bromt en het kraakt wat, en die filter die erin zit is helemaal niet dik, het apparaat kan aleen maar donkere brom geluiden maken, daarom lijkt het dik.

Het enigste wat echt leuk is aan de sigma zijn zn looks.

Enigste synth uit de sigma, delta en lamda serie is de laatst genoemde. Beste string bak ooit !


Nou...over smaak valt te twisten maar zowel de Delta als de Sigma zijn hele goede synths...de Delta is heel expressief met zijn Joystick etc....En de Sigma is redelijk exotisch...Ik heb mijn Sigma aan een redacteur van een Vintage rubriek gegevenen die is nog steeds helemaal wild over de Sigma.
In het begin van mijn synthloopbaan had ik er idd ook overheen gekeken maar nu kijk ik helemaal anders naar instrumenten en de Sigma is echt een "muziekinstrument"...geen JP8080 knoppedraai bak...maar idd smaken verschillen
 
Laatst gewijzigd:
Back
Top