Andromeda Thread

Lekker hoor :okdan: zit een beetje dat mellow sfeertje van vroegah in..

Hoor een vocoder.. die zit toch niet in een Andy???
 
Blijft een mooie bak die Andromeda. Zou er best wel eens op willen spelen, zo moeilijk kan het toch niet zijn om er leuke sounds uit te halen :D ? Nick Rhodes is ook een Andy gebruiker trouwens.
 
kwam dit abonnement weer eens tegen,
rustig aan het a6 front.
iemand die hem nog gebruikt?
iedereen hem al verkocht?
nieuwe eigenaren met de handen in het haar ?
of zijn ze dan dus toch allemaal kapot ?
zelf wat weinig tijd en wat veel aandacht voor het modulaire gehad, maar verder draait hij hier nog op de eerste lijn mee.
prijzen lijken in nederland trouwens blijvend lager dan in de rest van de wereld, bijzonder...
het blijft een bijzondere synth, maar dat wisten we al ( misschien toch maar eens iets over schrijven in de weinigopzienbarende topic, lijkt me gezien de stilte wel passend )
 
Volgens mij stijgen de prijzen weer. Van onder de 2.000 naar boven de 2.000.
Maar ik heb er al een (nieuw voor 4.000) , dus dat boeit me niet.
Weinig bespeeld de laatste maanden door vakantie, de warmte daarna en andere bezigheden.
 
ah toch fijn dat er nog mensen zijn die er 1 hebben...
zat jij ook niet al aan de fenix ?
( de fenix, altijd maar die fenix ....vrij overgenomen uit "autodrop" )
 
er was toch een initiatief om een librarian te maken voor osx? met die mysterieuze thread op gearslutz. Zit daar nog beweging in?
 
Ach ik zie het al. gestrand. is ook die gast van RecKon audio, maar hij heeft zelf geen Andromeda.
 
ja, hij was wat eigenwijs, via de al afgesloten 404site proberen wat op gang te krijgen is ook niet echt de makkelijkste weg.
los daarvan dat iedereen wel een editor wilt, maar betalen ??
denk dat de a6 is wat ie is, alle vragen opmerkingen en wensen ten spijt. nieuwe os software of wat dan ook zit er niet in denk ik.
een goede servicemeneer of mevrouw da's denk ik het hoogst haalbare, en veel speule....
 
nog steeds het sonische werkpaard van mijn studio.
wil alleen binnenkort wat potmeters vervangen want heb er 1 doorgedraaid en de anderen sturen steeds signalen uit (altijd dezelfde) moet zeggen dat dat best crappy kwaliteit is maar dat even weggelaten.

is er iemand die ervaring heeft (of een synthdokter) met het vervangen van andro potmeters?
 
nog steeds het sonische werkpaard van mijn studio.
wil alleen binnenkort wat potmeters vervangen want heb er 1 doorgedraaid en de anderen sturen steeds signalen uit (altijd dezelfde) moet zeggen dat dat best crappy kwaliteit is maar dat even weggelaten.

is er iemand die ervaring heeft (of een synthdokter) met het vervangen van andro potmeters?
Dat vanzelf verspringen van sommige pots had ik ook, maar na 100x aan de knoppen te draaien is dat volledig verdwenen. Was waarschijnlijk gewoon stof. Dus, voor je overgaat tot reparatie van alle potmeters kan je dat alvast eens proberen.
 
Dat vanzelf verspringen van sommige pots had ik ook, maar na 100x aan de knoppen te draaien is dat volledig verdwenen. Was waarschijnlijk gewoon stof. Dus, voor je overgaat tot reparatie van alle potmeters kan je dat alvast eens proberen.

nee, ik ken die truckjes maar haalt niks uit, gewoon vervangen die handel.. ding is inmiddels ook alweer zo'n 10 jaar oud
 
ah toch fijn dat er nog mensen zijn die er 1 hebben...
zat jij ook niet al aan de fenix ?
( de fenix, altijd maar die fenix ....vrij overgenomen uit "autodrop" )
Nog niet (zie lijst); ik zit in de laatste groep. Ik weet niet met welke groep Bert nu bezig is.
 
heb je al eens met de stofzuiger ( met nylonkous over de tuit om niets op te zuigen ) geprobeerd ?
heb zelf gelukkig geen last, altijd stofhoes eroverheen gelegd.
denk dat potmeters wel vrij eenvoudig te vervangen zijn.
 
Ik heb laatst Andromeda en Kronos in een pulpfilm samen gezien. Andromeda was een lekker wijf, dat ook nog eens een stevig robbertje kon vechten. En Kronos was een kwaadaardige oude god, die wraak op de wereld kwam nemen. Alleen Triton was er niet bij. En Sigma is een letter, dus die zeker niet.
 
is er iemand die ervaring heeft (of een synthdokter) met het vervangen van andro potmeters?

Gewoon voldoende nieuwe aanschaffen in Duitsland, je A6 openen en monteren, eitje als je tenminste over het juiste gereedschap (desoldeerstation e.d) en klein beetje kennis van zaken beschikt.
 
Ik heb laatst Andromeda en Kronos in een pulpfilm samen gezien. Andromeda was een lekker wijf, dat ook nog eens een stevig robbertje kon vechten.
.

klinkt goed, is er ook een titel ?:P
 
Niet geraden dus? Wrath of the Titans.
 
Zo slecht dat het vanzelf leuk werd.
 
Back
Top