Handleiding Cubase

De handleiding van Cubase zit in de doos die je erbij krijgt wanneer je hem kocht.

Illegale software wordt op dit forum niet getolereerd.
 
Robert Jansen - CUBASE VST - muziek maken met de computer

Ik vond dit een zeer leerzaam boek. Alles aspecten worden uitvoerig besproken plus een CD-Rom erbij met voorbeelden. Wellicht is een eenmalige bedrag niet zo´n probleem als je er dit voor terug krijgt!

eric
 
een :slotje: denk ik?
 
[ot]Wie zegt dat het een illegale (VST) versie is. Wordt me niet duidelijk door de originele posting. [/ot]

Bij mijn Cubasis AV zat ook geen NL handleiding. Zoek 's met google zou ik zeggen of probeer het toch in het Engels (of Duits).
Je zal het uiteindelijk met de engelstalige interface moeten rooien.
 
Origineel geplaatst door DJ41
De handleiding van Cubase zit in de doos die je erbij krijgt wanneer je hem kocht.

Illegale software wordt op dit forum niet getolereerd.

Normaal ga ik ook meteen uit m'n dak als ik lees dat er weer illegale software gebruikt wordt. Maar is het bij je opgekomen DJ41 dat hij/zij een Duits/Engelstalige versie heeft (alleen voor de licentie :eureka: ... dat zou ik doen tenminste)?

Anyway gewoon even kijken in de boekhandel. Staan diverse boeken over Cubase.
 
Ik maakte geen verwijd, ik maak alleen kenbaar dat illegale software niet wordt getolereerd. Dat is toch ook zo? En omdat ik zie dat hij een nieuw lid is vond ik het handig om dat even te vermelden. Als ik echt dacht dat het om illegale software ging, dan had ik er wel een slotje op gezet.
 
Back
Top