[Mixer] Behringer mixer wordt heet.

prayer

oRgANiC DreAmS
Lid sinds
22 juli 2002
Berichten
177
Locatie
Geldrop
ik dus nieuw mengpaneeltje gekocht van hover vandaag, en nu heb ik eigenlijk een vraagje maak me beetje zorgen..
:frons:
klopt het dat een behringer mixer heet wordt?.. ik bedoel hij wordt best wel heet, en dan heb ik hem alleen maar een klein uurtje aan staan.. vraag ik me dus af of dat normaal is..

:confused:
 
Hij wordt wel warm, zoals trouwens veel toestellen. Uiteraard mag dat geen 100 °C zijn :duivels:
Voor de mixer gelden trouwens dezelfde voorwaarden als zoveel andere toestellen. Er moet wat ruimte zijn zodat de warmte 'kan ontsnappen'. Als je het toestel insluit (bv in een rack) en je laat geen opening, dan is het moeilijker om koeling te laten plaatsvinden.
Als ik mijn schootcomputertje op mijn schoot neem dan voel ik dat na een tijdje. Zolang het maar niet 'te heet' wordt.
Ik vermoed dat je je zorgen maakt om niks, tenzij er een technisch probleem is. Dat mag natuurlijk niet.
Als er toch echt een probleem is dan mag je mij terug kontakteren.

Of heb je er soms een paar hete, stampende technotracks doorgejaagd >:|
;)
 
't Is deze

't Is deze

Origineel geplaatst door TraiZor
hoe groot is ie?
attachment.php
 
Geen probleem, die van mij wordt ook altijd flink warm en doet het nog steeds. Het heetste plekje is waar de voeding aansluiting zit.
Als ik al m'n apperatuur een tijdje aan heb staan kan ik in de winter de verwarming uitzetten.
 
als ie nog werkt is het toch goed, ook al is ie zwart van kleur..

:D :slotje:
 
Ik heb nog ergens een MX802, ook in de zwarte uitvoering. Ziet er echt veel beter uit dan de grijze nieuwe kleur.
Ze zou eigelijk je kleur moeten kunnen kiezen.
 
hey die heb ik ook!! :) wij hebben een auto recycling bedrijf (=sloperij) en toen heb ik dus dat mengpaneeltje in een auto gevonden :). s al een paar jaar geleden maar ik gebruik m nog steeds :).

on-toPIK

je hoef je eigen geen zorgen te maken. bij mij word tie ook gewoon warm, tegen t heet aan. zo lang je je handen er niet aan verbrand gaat t gewoon goed, en zoals die andere gasten zeggen, zorg dat er wat ruimte is om de warmte te laten ontsnappen.
 
Origineel geplaatst door henkeys
Mijn Behringer wordt ook altijd behoorlijk heet, dus het lijkt me niet iets om je zorgen over te maken.

Klopt, bijna alles van Behringer wordt warm tot gloeiend heet, een kwestie van de voeding zo krap mogelijk ontwerpen en produceren ;)
Voordeel voor B: je apparatuur gaat sneller stuk, kunnen ze weer es lekker een nieuwe aan je slijten ! :(
voordeel voor jou: goedkopere apparatuur...
De basis van ieder goed klinkende audiobewerker is een ruim bemeten en schone voeding, daarom vindt je bij de grote en dure mengtafels altijd een aparte 19inch voedingsblok.
Een van de reden waarom de 8000 zo beroerd klinkt is z'n voeding, mede daarom is z'n headroom ook al zo krap geworden...., maar ja behringer...:gaap:

greetings.
..
.
 
Niet alleen bij Behringer overigens. M'n Mackie is ook aardig op temperatuur. Staat overigens wel 24/7 aan. De voeding mag best wat warmte afgeven, maak je maar niet druk :)
 
Re: Re: 't Is deze

Re: Re: 't Is deze

Origineel geplaatst door oozi


hee da's een ouwe! nog in 't zwart!

Ik heb juist dezelfde als op de foto 2de hands opgepikt en die wordt ook altijd heel heet. In het begin schrikte ik ook ff en durfde hem niet te lang aan laten staan :-) Maar nu staat die soms dagen aan, en geen problemen
 
Ik heb er ook zo één, en die wordt flink warm ja (op de plaats waar het Behringer Logo zit). En ja, ze zijn goedkoop ( ik heb de mijne destijds bij Conrad gekocht voor nog geen 400 gulden geloof ik), maar draait al jaren zonder problemen.
 
Laatst gewijzigd:
Origineel geplaatst door Peter


Klopt, bijna alles van Behringer wordt warm tot gloeiend heet, een kwestie van de voeding zo krap mogelijk ontwerpen en produceren ;)
Voordeel voor B: je apparatuur gaat sneller stuk, kunnen ze weer es lekker een nieuwe aan je slijten ! :(
voordeel voor jou: goedkopere apparatuur...
De basis van ieder goed klinkende audiobewerker is een ruim bemeten en schone voeding, daarom vindt je bij de grote en dure mengtafels altijd een aparte 19inch voedingsblok.
Een van de reden waarom de 8000 zo beroerd klinkt is z'n voeding, mede daarom is z'n headroom ook al zo krap geworden...., maar ja behringer...:gaap:

greetings.
..
.

Raar, maar de Behringer mixers die ik ken hebben allemaal een EXTERNE voeding :confused: , de mixer van deze draad ook trouwens.
 
Ik denk dat je je pas zorgen moet maken als ie niet meer warm wordt.........
 
Back
Top