[track]"nieuwe" u.d.o.

udodance

onbekend lid
Lid sinds
9 mei 2002
Berichten
223
Locatie
Metropool Amsterdam
Op veler verzoek :engel: :


Unidentified Dance Objects - You Got Me In.


een soort van techno track, let ff niet op het begin (kraak) want ik weet dat het tijd wordt voor een nieuwe geluidskaart!.... iemand?

en als het enigzins mogelijk is graag feedback!

te downloaden vanaf : www.ucpzone.com (de site)

of ftp://ftp.phlex.net/ucpzone/ucp245-UDO-you_got_me_in.mp3 (de daadwerkelijke link)

alvast bedankt :halleluja :engel:
 
Re: [track]"nieuwe" u.d.o.

Niet gehinderd door enige kennis van Techno muziek zeg ik:

Hij is een beetje eentonig, Ronnie...
Maar desondanks vond ik hem niet vervelen ofzo...luisterde wel lekker weg tijdens het surfen...

:)
 
Tis niet echt mijn type muziek, maar ik vind het een beetje eentonig. Het begint wel heel veelbelovend.

Volgens mij mag de kick wat punchier....De percussie vinnik wel heel lekker.
 
Origineel geplaatst door DJ41
Hey een "bekende"... naar het DSF getrapt door krz? ;)

het doet nog zeer! :)

en over die snare!: ik hoor het niet, de pattern wordt al eerder gebruikt in het nummer dus dan had je het daar al moeten horen, kijk dat de snare er niet op de "standaard" manier in zit : okeej!, maar dat is bewust gedaan!
 
Origineel geplaatst door DJ41
valt me alleen op... misschien omdat ik ook meer met een "DJ oor" dan met een "producers oor" naar nummers luister.

en dat verschil is?
 
cool !! ik vindt het wel wat hebben die tegendraadse hihats en snare.

misschien idee om sommige geluidjes heel lichtjes en langzaam te filteren met een band reject filter.

maar ik vindt hem erg ok!!:okdan:
 
Origineel geplaatst door EDP
cool !! ik vindt het wel wat hebben die tegendraadse hihats en snare.

misschien idee om sommige geluidjes heel lichtjes en langzaam te filteren met een band reject filter.

maar ik vindt hem erg ok!!:okdan:

bedankt!, maar wat doet dat precies zo'n band reject filter?
(het technische aspect van de muziek is voor mij nog een beetje abracadabra! =( )
 
ik luister onbewust of alles wel synchroon loopt. De eerste keer dat ik een track luister, dan luister ik hem heel anders dan de 2de of 3de keer. Dan ga ik op andere dingen letten.
 
Origineel geplaatst door udodance


bedankt!, maar wat doet dat precies zo'n band reject filter?
(het technische aspect van de muziek is voor mij nog een beetje abracadabra! =( )

het tegen over gestelde van een bandpass:) zo blijft er een groot freqentie gebied in tact terwijl er steeds wat weg gaat en bijkomt(een beetje bekrompen uitleg maar ja) dan komt er net wat meer variatie, maar blijft lekker lopen
 
Op zich wel geinig.

Galm mag wel wat minder dan klinktie wat strakker. :)
 
Back
Top