Herr Elektor op kunsttournacht Maastricht

Herr Elektor

Ingeburgerd
Lid sinds
22 april 2005
Berichten
58
Locatie
Zuid Limburg
een weekend vol dynamiek en avontuur met de 6de edititie van de kunsttour Maastricht
op vrijdag 20 mei om 20.00 start in het Landbouwbelang in Maastricht de kunsttour.
Met optredens van o.a. Herr Elektor
kijk voor programma www.kunsttour.com
 
Kunst tour is een goed initiatief in Maastricht!

Ben benieuwd wat het Landbouwbelang dit jaar tentoon stelt. Die zelfbouwsynthesizers/kunstwerken die interactief geluid genereren, vond ik top :okdan:
 
Heb ik jullie toch gemist =(
Ik was te laat, dus helaas pindakaas.

Maar wel gave apparatuur zag ik daar staan! Een enorme berg (ouwe) synths, plus een heleboel ledjes. Tof om daarmee live te gaan.
Maar ja, dat heb ik dus gemist.
De volgende keer dan maar ;)

Wat gebruik je precies in je liveset?
 
Jeuz (om in sixtraktermentespreken)

Blijkt dat dit geweldige initiatief, notabene het centrum voor de Kunsttour in Maastricht, hardhandig door de "wethandhavers" is beeindigt :smeris: :stupid

(had ik allemaal niet meegekregen... maar mijn schoenen vallen uit)

Het hele verhaal
Afgelopen nacht heeft een grote politiemacht in Maastricht het openingsfeest van de KunstTour hardhandig beëindigd. Het feest, de aftrap van het tweedaagse KunstTour-festival, werd aan het begin van de avond nog geopend door Cultuurwethouder Jean Jacobs. Maar toen de politie hardhandig het feest beïndigde werden daarbij zelfs drie mensen gearresteerd.
 
optreden

optreden

jammer dat je ons gemist hebt, je had het vast leuk gevonden
ik bespeel mijn set met al mijn armen, benen en stem

links op de grond een roland pk5 midibaspedaal welke een yamaha a3000 sampler aanstuurt
rechts op de grond een boss sampler die ik met de voet bedien

met mijn rechterhanden bespeel ik roland juno 106, roland sh1000 en korg ms2000
mijn linkerhand gebruik ik natuurlijk voor dezelfde instrumeten + nog wat drummodules tr505 en dr880 en airfx

mijn collega gebruikt een huiskamerorgel uit de jaren 80, kawai en een oberheim ob12

het optreden werd goed ontvangen, voor en na ons waren leuke acts

de politie inval was inderdaad erf apart om mee te maken, groot machtsvertoon terwijl er niets aan de hand was
 
Back
Top