Cwejman VS Macbeth

€3530 (kost in UKP 2700 + 15% BTW+ 300 verzendkosten) dus staat ie hier zeg maar, ik heb een M5N besteld ze zijn eigenlijk net uit productie heb ik vernomen, maar goede hoop dat Ken er nog één kan/wil maken ik hoor het één dezer dagen, fingers crossed :okdan:

Dus dit was de final run en er worden geen meer gemaakt?
 
Dus dit was de final run en er worden geen meer gemaakt?

ja klopt, ik heb met Richard van RL contact gehad hierover, die heeft close contact met Ken. Hij heeft de laatste M5N's verkocht aan Amerika maar ook echt zeer recentelijk. De verwachting is dat Ken (nu nog) op speciaal verzoek één kan maken. Mijn verzoek ligt inmiddels bij Ken, die zal hij na terugkomst van zijn vakantie beantwoorden. Richard verwacht geen problemen maar ik juich pas als het doorgaat :okdan:
 
En daarna kan ie zich helemaal op de X-Factor gaan storten.... hoop ik dan weer..
 
ja klopt, ik heb met Richard van RL contact gehad hierover, die heeft close contact met Ken. Hij heeft de laatste M5N's verkocht aan Amerika maar ook echt zeer recentelijk. De verwachting is dat Ken (nu nog) op speciaal verzoek één kan maken. Mijn verzoek ligt inmiddels bij Ken, die zal hij na terugkomst van zijn vakantie beantwoorden. Richard verwacht geen problemen maar ik juich pas als het doorgaat :okdan:

hoeveel zijn dr dan gemaakt las k nou 30 ofso dasnie veel dat wordt een killer qa 2nd hands prijzen
*D
de arp uit scotlandish highland
:engel:
een semi modulaire m3x zou ok zijn
3osc moog semi mod ! hmmmmmmmm
 
Je kan met gemak de helft wegdoen en nog lekker je ding doen hoor.

Klopt; om muziek te maken heb je echt verdomd weinig nodig. Maar ja, ben nu eenmaal ook geinteresseerd in synths en in de loop der jaren heb ik er wat verzameld.... ik ben bovendien iemand die slecht afstand kan doen van die bakken :)

Maar ik zeg nooit nooit (nou ja, nu 2X dan). Met modulars kan je nagenoeg elke analoge monosynth coveren qua mogelijkheden en karakter, dus daar hoef je ze niet voor te houden weet ik wel. Misschien verkoop ik mijn Crumar Spirit zelfs nog wel eens :bekdicht:

Enne, Ron....de M5 heeft qua klank echt weinig met ARP te maken hoor! :smeris:
 
YES, Ken Macbeth kan er nog 1 maken, bij deze is mijn M5N besteld :{ :okdan:

nou bedankt hè, egoïst. ;)
de hele wereld zit te wachten op de x-factor en nou gaat die Ken weer 3 maanden aan een M5N zitten sleutelen. mooi is dat.

alvast veel plezier ermee. het is wel een bak, ik kon hem echt gewoon niet kwijt in mijn kamertje.
 
nou bedankt hè, egoïst. ;)
de hele wereld zit te wachten op de x-factor en nou gaat die Ken weer 3 maanden aan een M5N zitten sleutelen. mooi is dat.

hehehe sorry :D WoW ik moet mezelf nog even knijpen, dat ie er straks gewoon staat

alvast veel plezier ermee. het is wel een bak, ik kon hem echt gewoon niet kwijt in mijn kamertje.

ben je hem al kwijt dan? wat vond je van het geluid?
 
moeilijk te zeggen omdat ik m echt maar een paar dagen heb gehad, een kleine week geloof ik, en hij was echt zo groot dat ie voor 1 monitor stond.
hij heeft een krachtig analoog geluid, beetje als een sh5, maar niet vintage. het is heel makkelijk moduleren en zo omdat ie veel van alles heeft. ik heb nu een cwejman s1 (zie topic start ;) ) en mij bevalt die beter - ok, minder uitgebreid in zijn mogelijkheden, geen verengalm, minder krachtig geluid, maar wlel wat verfijnder, vind ik. en een heelstuk kleiner. de macbeth is erg aanwezig, qua afmetingen en qua geluid. je moet wel iets hebben dat daar tegenop kan boksen.
 
Cwejman lijkt mij ook erg gaaf zeker ook de moeite om eens in de toekomst naar te kijken. Voor nu wilde ik kwa sound graag iets groot en bruut :{ , en iets wat een combinatie van modulair en prepatched is, dan heb ik aan die M5 echt een winnaar, alleen van de mp3 demo's en youtube filmpjes sloeg ik al stijl achterover. Kortom voor nu heeft de M5 het gewonnen van de GRP A8, alhoewel..... ik wel op de pre order lijst sta... misschien toch nog beide hmmmm.... ;)
 
grp8? ik weet het niet - ga dan voor een nieuwe synthi, een cwejman, of stel wat samen. ik heb het niet zo op die grp8. een grote houten kast met allemaal knoppen kan iedereen maken, kijk naar synthesizers.com
 
Gefeliciteerd Lennox! :mega:

Hier een track die ik onlangs met de M5 gemaakt heb, om alvast in de stemming te komen :D
 
grp8? ik weet het niet - ga dan voor een nieuwe synthi, een cwejman, of stel wat samen. ik heb het niet zo op die grp8. een grote houten kast met allemaal knoppen kan iedereen maken, kijk naar synthesizers.com

ja weet ik, zit ook echt te denken aan iets anders, voor dat geld heb je 2 of 3 hele mooie speeltjes we zien wel;)

Gefeliciteerd Lennox! :mega:

Hier een track die ik onlangs met de M5 gemaakt heb, om alvast in de stemming te komen :D

dank je wel, ik ga meteen even luisteren ben nu al aan het smullen :{ :okdan:

edit: teeeeeeeeeeerrrrrrr*****ng Hooihuis wat VET man ,precies wat ik mooi vindt, is alles M5 behalve de 909 dan?
 
teeeeeeeeeeerrrrrrr*****ng Hooihuis wat VET man ,precies wat ik mooi vindt, is alles M5 behalve de 909 dan?

Haha, thanx kerel :)

Het meeste is inderdaad M5, er zit zo nu en dan (om de twee maten) 1 nootje uit een MS-20 tussen. Verder inderdaad 909, 2 subtiele sampletjes uit een Z8 en de (atmospheric) pad sound komt uit een S950.

Ik heb het eigenlijk voor de contest gemaakt maar volgens mij slaat het niet erg aan :dubbel:
 
Haha, thanx kerel :)

Het meeste is inderdaad M5, er zit zo nu en dan (om de twee maten) 1 nootje uit een MS-20 tussen. Verder inderdaad 909, 2 subtiele sampletjes uit een Z8 en de (atmospheric) pad sound komt uit een S950.

Ik heb het eigenlijk voor de contest gemaakt maar volgens mij slaat het niet erg aan :dubbel:

ik vind het héél goed gedaan, doet mij denken aan dat subliminal kid M5 youtube filmpje, ook zo'n meesterlijk heerlijk minimal nummertje. Dit is zeker een stijl waar ikzelf meer in wil doen :P
 
Haha, thanx kerel :)

Het meeste is inderdaad M5, er zit zo nu en dan (om de twee maten) 1 nootje uit een MS-20 tussen. Verder inderdaad 909, 2 subtiele sampletjes uit een Z8 en de (atmospheric) pad sound komt uit een S950.

Ik heb het eigenlijk voor de contest gemaakt maar volgens mij slaat het niet erg aan :dubbel:

ik heb je track in deze draad geluisterd en daarna meteen erop gestemd. lekker hoor!
 
mijn stem heb je ook, het werkt wel zo.
mijn muziek is het niet echt, maar de geluiden zijn goed en je bent een aardige kerel (ik had ook alles van iggy pop in de kast en daar zat ook spul tussen dat ik niet draaide, gewoon uit waardering); voor de eerlijkheid heb ik nog een aantal andere tracks geluisterd en ik ben ook niks leukers tegengekomen, dus deze stem is dikverdiend. ik was wel benieuwd naar smackos' inzending. naar zijn cd luister ik graag.

maar goed: cwejman vs m5 blijft voorlopig onbeslist denk ik.
 
Haha, thanx kerel :)

Het meeste is inderdaad M5, er zit zo nu en dan (om de twee maten) 1 nootje uit een MS-20 tussen. Verder inderdaad 909, 2 subtiele sampletjes uit een Z8 en de (atmospheric) pad sound komt uit een S950.

Ik heb het eigenlijk voor de contest gemaakt maar volgens mij slaat het niet erg aan :dubbel:

ook ik heb gestemd, nu sta je (nog ) bovenaan :D

Maar weer even on topic: die Cwejman ga ik zeker nog even naar luisteren, hoor ik ook niets dan goede berichten over. Ik kan eigenlijk geen review vinden van de M5 of Cwejman of was ik lui aan het zoeken op het net :P
 
Back
Top