E-MU SP-1200 op Marktplaats

laten we beginnen met 50 euro en niet hoger gaan dan 199, dan hoeft hij niks aan marktplaats.nl te betalen. sympathiek toch?
 
Heb een mail gezonden. Prijsindicatie is 1500 euro. Volgens mij veel en veel te veel (ik vind ze maximaal echt 400 euro waard, voor 600-700 heb je een een echte emulator III keys, waar dit ding min of meer ingebouwd zit).
 
Origineel geplaatst door rodemannetje
Heb een mail gezonden. Prijsindicatie is 1500 euro. Volgens mij veel en veel te veel (ik vind ze maximaal echt 400 euro waard

Nou weet je koop jij ze voor € 400,- in en dan verkoop je ze aan mij voor het dubbele, kijken hoeveel we er uiteindelijk zullen kopen, ik denk pak um beet zo'n nul.
Een SP 1200 is een wrede beatmachine, € 400,- slaat nergens op, koop je der nergens één voor.
De waarde, mits ie echt zo goed is als ie zegt, is tussen de € 1200,- en € 1400,- en € 1500,- kan ook nog wel, ze liggen namelijk niet voor het oprapen.
 
je kan altijd nog vragen wat ie zónder de 8 audiokabels meot kosten, maar dan zal je nog wel niet op 400 uitkomen, ben ik bang.
 
Origineel geplaatst door Leo
je kan altijd nog vragen wat ie zónder de 8 audiokabels meot kosten, maar dan zal je nog wel niet op 400 uitkomen, ben ik bang.

Misschien zijn ze wel van goud ;)
 
Goed lezen is ook een kunst. Ik zeg alleen dat ik ze niet meer waard vind dan een bepaald bedrag, ik zeg niet dat ze niet meer waard zijn (waarde is immers een kwestie van vraag en aanbod). Maar dan nog: zelfs uitgaande van een gemiddelde waarde hier in nederland, dan is 1500-1700 nog te duur.

Enne mono, jij als EIII bewonderaar (je zoekt er toch al jaren 1), moet toch wel weten dat de EIII sequencer/sampler bijna het zelfde gebruikersgemak heeft als de sp1200.
 
was dit niet de opvolger van de drummulator waar je zelf samples in kan stoppen?
waarom is dit ding dan zo achterlijk duur?:
of is het echt iets bijzonders?
die drumulator kon ik een tijdje geleden aan de straatstenen niet kwijt!
het geluid uit dat ding ben je dan ook snel zat. en de kik drum is niet veel soeps...
 
Origineel geplaatst door rodemannetje
dat de EIII sequencer veel trekjes heeft van de sp12(00) sequenser, en ook bijna het zelfde gebruikersgemak.

En de 12 bit sound en of de gefilterde outs van de SP 1200 vergeet je die gemakshalve even ?
Zeg maar ongeveer het belangrijkste :D
 
Zo vet klinkt ie ook weer niet heb hem vaak gebruikt bij een vriend, maar als je nou een vette beat wilt neer zetten dan zou ik zeker niet voor die SP gaan die hype met die SP hebben we in de 80's hiphop al gehad die gasten hadden niks anders.
 
SP 12(00) is voor hiphopproducers egt wel 1 van de hebbedingetjes :)

mocht ik ooit nog teveel geld hebben dan schaf ik er 1 aan
Maar ze zijn echt wel prijsklasse 1000-1500 euro.. en als je niet weet wat 'ie kan dan moet je er ook niet over denken om 'm te kopen.
Die sound is gewoon smerig, rauw en zo.. ja hiphop :)
 
de samples die ik heb uit de sp vind ik overigens niet alleen ok voor hiphop. ik vind ze zwaar dislectro en achterlijk vet. als ik geld heb en dan een 808 heb gekocht en dan weer geld heb en dan een mpc heb gekocht en dan weer geld heb en dan een vette mackie heb gekocht en dan weer geld heb dan wil ik er ook een! :)
 
Origineel geplaatst door DJ Fuse
de samples die ik heb uit de sp vind ik overigens niet alleen ok voor hiphop. ik vind ze zwaar dislectro en achterlijk vet. als ik geld heb en dan een 808 heb gekocht en dan weer geld heb en dan een mpc heb gekocht en dan weer geld heb en dan een vette mackie heb gekocht en dan weer geld heb dan wil ik er ook een! :)

Hehe, Ik heb precies hetzelfde :) Alleen dan met andere gear...
 
De samples zijn dik, maar die filters in de sp1200 zijn echt te ziek :) dat zou echt rede 1 zijn dat ik hem zou aanschaffen. Die vieze smerige sound :D om te smullen :W
 
Allebei geen SP 1200's en der komt nog een hoop bij, vervoer, invoer.
 
Back
Top