Tracktion 2 demo beschikbaar

Attachments

  • screenzoom.jpg
    screenzoom.jpg
    29,2 KB · Bekeken: 80
Ben benieuwd, eigenlijk vond ik Tracktion 1 best prettig werken.
Een paar rare designbeslissingen (gebrek aan sync-opties) en wat bugjes waren het grootste nadeel.

Ik begrijp dat Tracktion 2 een stuk duurder gaat worden (Tracktion 1 werd tijdelijk gratis weggegeven) en dat men naast het fixen van bovenstaande dingen heeft besloten een berg plugins erbij te geven. Dat laatste had van mij niet echt gehoeven.
 
Ik heb traktion 1 gebruikt met mijn Motu kaart, maar hij vond de drivers niet zo leuk.
Ik kon mijn ASIO drivers gewoon niet gebruiken. Om het uberhaupt te kunnen gebruiken, hoop ik dat dit probleem in versie 2 verholpen is.
 
Tja, ik vind Tracktion v1 best heel ok, en ik begreep die sync optie afwezigheid ook niet helemaal. Maar nu heeft v2.0 halve sync opties: wel midi clock uit maar geen midi clock in. Duh. Volgens mij zijn de meeste hw clock toch veel stabieler dan PC clocks, dus waarom niet beide kanten op? Had mijn G2 vast veel leuker gevonden =(
Ik ben een van de (vele?) gratis T1 gebruikers (goeie deal hoor :) ), maar ik vind de gedachte om voor deze nieuwe versie 200 dollar te gaan neertellen nog niet zo aantrekkelijk.
 
Inmiddels is ie uit. Voor de mensen (zoals ik) die de gratis Tracktion 1 hebben; zover ik kan zien is het niet mogelijk die te upgraden. Je komt tot twee schermen in de upgrade en krijgt dan de mededeling dat je geen upgrade-waardige licentie hebt. Volle mep betalen dus als je T2 wilt.
 
Back
Top