nobody beats the drum

sjam

Ingeburgerd
Lid sinds
2 september 2004
Berichten
53
Locatie
Amsterdam
yo!

op

www.herozero.nl/nbtd

zie je rechtsboven in beeld een luidspreker waaruit je 4 snippets kan horen van mijn project nobody beats the drum.
ben benieuwd wat jullie ervan vinden.

t zijn breakbeat/elektro/punk/funk treks... ofzo...

later!
 
cool.......

27 mei spelen jullie toch in speakers (delft)?
dan moet ik ook optreden als percussionist bij een DJ
 
Origineel geplaatst door plastic_zak
geweldige lay out ook!
ja man helemaal te gekke site...jullie hadden de grote prijs gewonnen he?..moet je nou nog op dancevalley spelen of is dat al geweest?
 
ja in december 2003 hebben we de grote prijs gewonnen.
toen hebben we ook op een aantal toffe festivals gespeeld. Maar vaak hadden we het gevoel dat we een beetje werden weggestopt in een raar zaaltje op een rare tijd en vooral heel blij moesten zijn dat we er mochten spelen. Maar goed het waren goeie ervaringen.

over die gig in speakers, ik weet eigenlijk niet zeker of dat nou doorging. nog es even checken.

thanks voor jullie reacties in elk geval!

groeten,
sjam
 
Origineel geplaatst door sjam
ja in december 2003 hebben we de grote prijs gewonnen.
toen hebben we ook op een aantal toffe festivals gespeeld. Maar vaak hadden we het gevoel dat we een beetje werden weggestopt in een raar zaaltje op een rare tijd en vooral heel blij moesten zijn dat we er mochten spelen. Maar goed het waren goeie ervaringen.

Yep, met Longplayers heb ik ook soortgelijke ervaringen gehad... vooral op commercieel georienteerde dingen zijn ze vaak bang wat ze binnen halen en stoppen ze je een beetje weg.

Origineel geplaatst door sjam
over die gig in speakers, ik weet eigenlijk niet zeker of dat nou doorging. nog es even checken.

Nou, d'r ligt hier al een krantje in Delft waar jullie naam in vermeld staat, dus 't lijkt me wel ;)
En jullie staan ook op de speakers-website.......
 
ah! dus dat is rond.

mij wordt ook nooit wat verteld! nee ik zal het wel weer vergeten zijn met mijn chaotische harses.

longplayers ken ik trouwens ook wel. hee wacht eens: ik herinner me een festivalletje ergens in spaarnwoude ofzo... (artquake toevallig?)... nou ja daar was ik toen als scratcher van zuco en ook longplayers speelden daar.volgens mij hebben we wel eens gekletst.
maar goed.

ik zeg: goeienacht!
 
even terug naar waar het over ging

even terug naar waar het over ging

zijn er nog mensen met een mening over de treks op

www.herozero.nl/nbtd

(rechtsboven op een nummer bij de megafoon klikken)

pies

sjam
 
Back
Top