Akai S-2000 voor (bijna) niks

Zou je die niet gewoon willen houden om nostalgische redenen...
 

Attachments

  • akai612.jpg
    akai612.jpg
    56 KB · Bekeken: 81
Aàààch... Wat is'ie lief, hé? :luv:
'Tuurlijk hou ik'm!
Niet te geloven wat een revolutionaire doorbraak dat nog zo kort geleden was. Moeilijk voor te
stellen voor jongens voor wie de Atari-ST al "ouwe meuk" is.
Ik heb waarschijnlijk één van de weinige multi-timbrale exemplaren (modifikatie-kitje van
zo'n slimme techneut uit Duitsland). Gaat mooi niet weg. Nog een paar jaartjes en hij staat nr.1
"met bullit" op de Vintage Sampler" list.
 
Ik heb ooit nog 2450 oud hollandsche guldens betaald voor 'n S2000 met 2mb. Nu heb ik 'n S5000, en die zag ik ook al voorbij komen op MP met USB board en 88mb voor 950 pleuro (staat er net op, ga kijken).
 
ja op zich is het lullig als je dik betaald heb voor een sampler en nu er niks voor terug krijgt. ik heb het ook meegemaakt.

maar ik zit nu te wachten tot de variphrase 9000 van roland flink daalt. ik zag hem een tijdje geleden voor 1000 euro.
ff wachten nog en dat ding is ook niks meer waard
 
'T kan altijd erger. Ik heb zevenentwintighonderdvijfennegentig harde hollandse guldentjes uitgeteld voor mijn eerste z/w inkjetprinterje. Dat gelooft toch geen hond meer!
Had ik dat geld maar in een stapeltje 2e hand TB-303'tjes gestoken toen die voor 75 piek over de toonbank gingen. Had je me nu in Groningen en Sittard kunnen horen schaterlachen!
 
Ik weet niet of ze er nog staan maar bij Music City en Music Store waren die Roland Variphrase samplers, nieuw, pas geleden 777 euro!
Had er zelf bijna 1 gehaald alleen heb ik er op het laatste moment toch maar vanaf gezien. Had geen zin in weer allerlei soorten media voor opslag.

De prijsdalingen van samplers lijken vandaag de dag nogal snel in prijs te zakken. De S5000/S6000 als genoemd, de Variphrase en de Yamaha's? Die Yamaha prijzen maakten wel een erg scherpe duikvlucht richting grond. Waarschijnlijk is dit een gevolg van de software sampler. Die S2000 is met de komst van de software eigenlijk een waardeloze sampler geworden.
 
Back
Top