Nog even voorstellen

yvobogers

Nieuwkomer
Lid sinds
1 januari 2005
Berichten
9
Locatie
Breda
Hoi synthforum !
Ik ben al enige tijd lid, maar ik zie nu pas dit forum - dus ik zal me nog even voorstellen.

Ik ben Yvo, 30 jaar, woon in Breda, en maak al muziek sinds ProDrum op de Commodore64. Heb ooit eens wat low-budget gabber op verzamel CD's uitgebracht, en wil dit jaar proberen iets op vinyl uit te brengen.

Ik drum, speel toetsen en heb sinds ruim een jaar gitaarles. Je vindt me meestal op obscure tekno-kraakfeestjes, maar ik ben eigenlijk voor alles in als er maar vrienden mee naartoe willen. Ik maak zelf vooral tekno, elektro, goa, eigenlijk van alles als er maar een beat in zit. Soms ook met een elektrisch gitaartje erbij, en vaak samen met vrienden. Werk op 2 PC´s, want ik kan nooit lang genoeg sparen voor een Apple ;) Vooral thuis in de studio, soms live.

Heb wiskunde gestudeerd in Twente, en ik werk nu bijna 8 jaar bij een telecombedrijf. 2 jaar geleden heb ik op de SAE in Rotterdam een parttime opleiding Audio Engineering afgerond - was erg leuk.

In de tijd die nog overblijft ben ik penningmeester van de Jongeren WerkGroep voor Sterrenkunde (http://www.sterrenkunde.nl/jwg/). Daar heb ik ook mijn vriendin leren kennen.

Zijn er mensen in de buurt van Breda die nog hulp nodig hebben in een (semi-)professionele studio? Laat het me weten !

Mazzlzz,
Pipo
 
Welcome.Cut%20Out%20Figures.jpg
 
Hay

ja, ik ben zelf ook fan van de sterren

ik maak er ook fotos van,alleen dan zie je ze niet zo goed



:doei:
 
Back
Top