Toch maar even voorstellen.

Midastouch

Nieuwkomer
Lid sinds
2 november 2009
Berichten
23
Locatie
Near the Beach
Kom hier eigelijk al jaren regelmatig,maar omdat ik weet dat het nogal ongepast is
meteen dingen te koop te vragen/zetten, toch even voorstellen.

Ben sinds 1992 met Synths/Midi bezig,vooral als hobby.
Heb in periode 1993-1996 wat platen gemaakt.Underground Acid en commerciele club "troep" onder de noemer, als je het niet probeert weet je zeker dat het niet lukt. :).
Zat wel wekelijks 2 dagen te produceren met een gelijkgestemde.
Een 13 jaar oude acid track van ons werd onlangs door iemand benoemd als "de rembrandt onder de acid tracks" Ik zeg : Opsteker !
Met Acid project aantal keren opgetreden met ik weet niet hoeveel zooi op het podium, de technicians in die tijd wisten echt niet wat ze zagen.

Momenteel vooral geinteresseerd in VST/DAW's en software die het leven van een muzikant/muziekliefhebber makkelijker maken (Snapper en Audiofinder bijvoorbeeld),
maar heb zeker ook een analoog hart. Delen verkocht (Jupiter 4/MC 202),maar heb wat bekende Roland bakken die ik erg goed onderhoud.Verder fan van de Roland JD 990 en de Z1. Klant van Steinberg,Native Instruments en Apple,maar koop alleen iets als ik iets -echt- nodig heb ,maar goed,de occasional " kan ik niet laten liggen" deal gebruik ik soms ook, maar daar hebben meer mensen hier last van,lees ik soms..

Voorzichtig op zoek naar een srjv 80-04 vintage board voor in mijn JD en hopelijk ooit nog eens iets van Oberheim, maar weet nog niet wat. (Editbare Matrix 1000 ?)

That's it !
Sander
 
hoi Sander welkom.

Als je ooit een template nodig hebt voor de Oberheim M6 of 1000 voor een Zero SL MKII laat maar horen.

Vind zelf voor serieuze diepgang kun je niet onder analoog uit, maar dat moet iedereen natuurlijk zelf weten.

Alleen in de box programeren is ook best saai, alleen is analoog wel erg bewerkelijk.

Heb nog niet de distortion plugin kunnen vinden die de analoge voorbij gaat of hetzelfde klinkt. Alleen de analoge modeling technieken worden wel steeds beter.

:mega:
 
Dank voor het aanbod !
Momenteel een Korg Kontrol 49 alsmede een BCR2000, ooit een SL geprobeerd (1e of 2e gen. weet ik niet meer) ,maar ging na een week weer terug.
Er werd wel ge automapped,maar ik geloof dat mijn filter cut off op pagina 46 stond, en kreeg m met geen mogelijkheid naar pagina 1.
Wie weet later ooit 's...thanks !

PS..de analoge diepgang is,zij het beperkter dan vroeger,nog steeds aanwezig,de paar Rolands in mijn eerste post zijn analoog... en het scheelt heel veel zo niet,alles. Kweet het. Sleur af en toe voor de fun nog wel eens een SL1200
mijn studio in,en dan gewoon een goede reggae/dub plaat opzetten. Genieten !
 
Back
Top