[Dave Smith] net binnen: Dave Smith Evolver

ik heb besloten toch maar voor de evolver rack te gaan ipv de mono evolver ... maar ik vraag me af .
is er een beetje goed live te freaken op t rack? en dan met name cutoff / resonance enzo?
 
Origineel geplaatst door ReSoNaNcE
ik heb besloten toch maar voor de evolver rack te gaan ipv de mono evolver ... maar ik vraag me af .
is er een beetje goed live te freaken op t rack? en dan met name cutoff / resonance enzo?

Dan raad ik je aan er een Behringer BCR bij te kopen...dan heb je bergen knoppies! :D
 
Origineel geplaatst door ProtoHuman
eeh... heb je gezien hoeveel knoppen er op de PER zitten?

ja dat heb ik gezien ..... vandaar dat ik t me afvroeg :P

mja dan moet ik er dus nog een controller bij kopen ... maar goed dat zat er toch nog een keer aan te komen
 
e-volve

e-volve

Origineel geplaatst door dob
Tja, over die negatieve berichtgevingen... dan gaat het altijd over de filter die niet stevig genoeg is of de oscilators die niet deugen... hoor je ooit iemand klagen over een gebrek aan routingen (myriad), LFO's (4), oscillators (4), filters (2), fx sync(2), ring mod(2), feedback sectie(1), delays(3), step seq.(4*16), etc. (dat was niet alles hoor)?!


yoooh
- dobber das wat anders dan idd een dv 800/cs 30[nog steeds erg in mn hummie -zeker nu mn pc crashesd is ...
muziekje maken zonder pc met drum/cs en andere seq. is eg mogelijk !!! long live live ...
as je toch een keuze moet maken een een machientje wilt ronde 500+ en vel wilt en denk ik ook nog correct moet klinken ,..dit ist wel ongeveer een erg ok keuze,
ik zou best een rack-synthje of twee aan de kant willen zetten ,voor de evolve laat staan poly [duur]
koop liever een atc ...maar goed nu ff realistish
2nd hand bijna niet te krijgen zegt iets over de aanschafwaarde
terwijl bv microkorg/nord spullen ,...ed je overspoelen ,...waarom ???
slecht zijn ze niet maar sommige dingen doe je niet weg vanwege veelzijdigheid
[dit denk ik ook ov er de micowaves =lijk me een top anders app. ]






Trouwens ook mooi: je kunt de sequencer 1 stap laten lopen door een audiogeluid (closed hi-hat ofzo) op de input(s). Dus sync'en zonder midi is geen probleem.
:engel: :engel:

relaxed syncen met trigzzzzzz
 
Back
Top