ieen soort goa

tragmadat

vioo eh 'l
Lid sinds
2 juni 2004
Berichten
3.811
Locatie
Nr. 9
Nou eindelijk een trekje gemaakt...
Ik heb me ook maar eens bezig gehouden met goa-trance
tenminste wat op er kan verzinnen, ik ben benieuwd wat ik er van gebakken heb volgens jullie?

:yamaha:
 
Zeg dan gewoon:
Dit sukt!

Het geluid is kilometers onder de maat/ het klinkt als een natte krant in een magnetron/ enz ...
Dat vind ik namelijk zelf ook!
Dan maar zonder tips verder ploeteren en toeteren.

Tnx!

:okdan:


:kont:
 
ik heb het na 5 seconden moeten afzetten. zo afgrijselijk was het. meteen naar de pot gelopen om half mijn lever er uit te kotsen.

eerlijk nu: awel dat viel me goed mee. of dit nu goatrance is, sla me dood, ik weet het niet. klankkwaliteit? geen idee, ik luister op computerspeakertjes. dat geluidje (iets lead-achtig) op 1:25 mocht precies iets luider.
maar algemeen: niet slecht.
 
Kijk!
Dat is al een eerste tip!

Aangezien er eigenlijk een intro van anderhalve minuut bij zat is het denk ik beter om een linkje te plaatsen ipv. inkorten ...
Daar ben ik nog wel even mee bezig, ook nog geen ervaring mee namelijk.
Hoewel "Acidplanet" natuurlijk al klinkt als een brave new world!!!



:doei:
 
Vind 't gaaf! Hou wel van Goa-achtige muZik!

Ben benieuwd naar 't totale nummer (in iets betere kwali.. 128kbps zou ookal mooi zijn ;) )

De moeite om verder uit te werken, zou ik zeggen! :biertje:


gebruikte gear? 't IS tenslotte een synth-forum ;)
 
Omdat ik ook zelf regelmatig een poging tot Goa post voel ik mij verplicht hier ook iets over te zeggen.

Ik kom hier ook weer hetzelfde probleem tegen als wanneer ik het zelf probeer. Dat is de vraag wat nu eigenlijk goa is.
De basis van je track klink wel wat goa achtig maar het wordt niet echt een psychedelisch/euforisch feest.
Ik denk persoonlijk dat vooral dat euforische en allerhande doorgedraaide geluiden het goa-trance effect veroorzaken.

Ik ben zelf ook nog steeds aan het zoeken naar dat geluid.
Misschien kunnen mensen die er al beter in geslaagd zijn goa-trance te maken er nog iets zinnigs over zeggen

Succes ermee!
 
Ik heb me ook ooit weleens bezig gehouden met goa-trance, dus ik zal m'n uitgebreide expertise in dit genre eens even ventileren.. (ahum... :L)

Het achterliggende idee van deze track vind ik niet slecht, maar de uitwerking is het nog niet helemaal.
Het klinkt nog te clean en te dun.

Verder is goa voor zover ik weet grotendeels gebaseerd op arabische toonladders en melodieën, en die vind ik in heel je nummer niet terug. Het blijft bij een beetje hangen in monotome acid-lijntjes, dus daar is nog ruimte voor verbetering!

Dit is een basis, er moet nog een hoop bij........
 
Duitser... ik bedoel...duisterrrrr!!!
Het geluid klinkt niet echt goed op me boxies, en ik vind het begin een beetje simpel (je weet wie het zegt ;) )
ennuuuh, verder vind ik het een goede poging tot goa, ik ga m tuus weer ff opnieuw luisteren want hier werkt het allemaal niet zo. Ben benieuwd hoe ie verder gaat!
 
What The F*ck.... is dit... maar das mijn smaak.
 
Back
Top