[Techno] Drips

Mooi geproduceerd, al ben ik zelf niet zo'n fan van die scheepstoeter-achtige geluiden. Maar verder echt wel een dikke techno tune!
 
Hey marks :)

Lekkere groove, weer een fijne dansplaat.

Persoonlijk vind ik'm wel wat lang en repetitief.. je hebt wel leuk zitten pielen aan je faders en knoppen, maar er mist iets : power !

Ik zou de percussie nog eens extra onder handen nemen, wat krachtiger, vooral als ie eenmaal op gang is.

En de acidlijn eens een keertje variëren, want 7 minuten is wel heel erg lang.

Succes ! :)
 
Hé Mark!

De kick is nu wat harder maar de rest van je percussie is nog veel te lief! De acid lijn vind ik echt te standaard, lijkt net een arp uit een synth. Te repetitief naar mijn smaak.

Op naar de volgende track?!

Gr,

Ted
 
Aan power lijkt mij niks te kort.
Hoewel de percussie zeker wel uitdagender kan.

De acid lijn te standaard, ja en nee.
Ik wou juist een element hebben wat herkenbaar is.

Ik ga zeker nog niet op naar de volgende track.
Deze wil ik goed hebben!

Later ga ik weer kijken of de track nog steeds voldoet.


Bedankt voor de feedback en het luisteren!
 
De BPM heb ik veranderd van 126 naar 128, nu komt de bas een stuk meer tot zijn recht.
Overigens stond de kick te hard, hierdoor kreeg ik moeite met de track te masteren.

De baslijn ook nog eens over de schop gegooid en andere kleine dingen.

De track klinkt nu een aardig stukje beter!
 
Hij is zo al een stuk beter!

Heb je 303 ook aangepast? Vind hem nu beter passen!

Mis nog steeds een stukje percussie voor wat meer rollende drive. Maar zo kan ie zeker gedraaid worden!
 
Je hebt de track behoorlijk aangepast volgens mij? Kan het niet echt vergelijken omdat de eerdere versie niet meer beschikbaar is. Maar toch denk ik hem nu beter te vinden dan de vorige versie. Lekker bezig, Mark!!
 
Thanks!
Nee de 303 niet aangepast, wel een andere baslijn eronder.
Deze lijkt net een octaaf lager te liggen dan die acid lijn, misschien dat het daarom wat interessanter klinkt.

Ik denk dat de BPM verlaging het wel goed heeft gedaan en de kick volume verandering.


Bedankt voor de reacties! :)
 
Back
Top