(AKAI) SAMPLER modificaties

Ok, dat de ene sampler de andere niet is ben ik met je eens. Je kunt echter ook overdrijven :D

Mooie foto!
 
Origineel geplaatst door thegreatmuffin
Ok, dat de ene sampler de andere niet is ben ik met je eens. Je kunt echter ook overdrijven :D

Mooie foto!

Hoezow??? :D
Ik kijk ook al uit naar een huis die samplerproof is.
 
Lijkt me verstandig want dat stapeltje van Pisa overschrijdt volgens mij de maximale vloerbelasting per vierkante meter!

Even het draadje doorgeneusd. Ik kan dus gewoon een ide schijf in via een converter installen in de s6k? Toch maar eens op jacht dan.
 
Damn... strakke bakkies hoor!

Origineel geplaatst door mikemix
Grote schoonmaak, leuk moment voor een plaatje..
 
Origineel geplaatst door thegreatmuffin

Even het draadje doorgeneusd. Ik kan dus gewoon een ide schijf in via een converter installen in de s6k? Toch maar eens op jacht dan.

Idd muff, ide is ook lekker stil.
 
Origineel geplaatst door lcasei
Mike,

wat is die middenste Aka-ibak zonder schermpje? Die heb ik nog nooit tegen gekomen.

Grtz

L

Die hoort bij de S1100, deze heet 1100 EXpander.
Die maakt van de standaard 16 midi kanalen 32 en maakt van 32mb totaal 64.
Deze wordt via SCSI met de S1100 verbonden en kan bediend worden vanuit
de S1100.
Ik meen dat je maximaal 4 van die EXpanders aan de S1100 kan hangen wat
voor die tijd revolutionair was.
 
Even een (wellicht) domme vraag over de S6000. Die interne ide optie zou dus niet werken omdat Akai die nooit meer heeft geactiveerd. Waarvoor dank! :stupid

Ik moet dus op zoek naar een scsi -> ide converter en lees dus dat ze niet allemaal zouden passen. Sommigen zijn te groot waardoor je de deksel niet meer op de sampler krijgt. Die originele dan. Zijn die nog te bestellen en hoe heet dat ding eigenlijk. Op Ebay kom ik ze iig niet tegen.
In de tussentijd zou ik wel een 1GB schijf kunnen monteren of een interne scsi cardreader. Zijn die flatcables nu echt anders dan ide dingen. Heb echt geen flauw idee.

Maw... Waar moet deze cupcake naar zoeken? :W
 
Kabeltje is zeker anders.
Ik heb nog wel wat liggen, kom eens langs met die S6000 zou ik zeggen :eureka:
De rest bespreken we dan wel.
 
Dan moet ik binnenkort eens langshobbelen met dat ding. Gelukkig is het in vergelijking tot m'n Kurzweil een vedergewicht ;-)


off topic: gevaarlijk spul hoor. 3 Keer knipperen en de fles is leeg. Waar die Pilucco gewoon lekker is met mate, is deze al kleppende binnen een uurtje weg. We hebben ons afgevraagd of we nu aan het genieten waren of dat we een AA-groep moesten bellen...
 
Hey GreatMuffin,

Die fles is al bijna leeg dammit ;)
Had zondag onverwacht een klusje kom komend weekend wel even naar je S6000 kijken :)
 
Origineel geplaatst door thegreatmuffin

off topic: gevaarlijk spul hoor. 3 Keer knipperen en de fles is leeg. Waar die Pilucco gewoon lekker is met mate, is deze al kleppende binnen een uurtje weg. We hebben ons afgevraagd of we nu aan het genieten waren of dat we een AA-groep moesten bellen...


:D Ik had je gewaarschuwd, maar er staan hier genoeg hoor ;)


kom maar op met die S6000, is die Kurzweil nog zwaarder???
 
Laatst gewijzigd:
Nog zwaarder? Zo'n k2600r bezorgt je gewoon een hernia wanneer je die in je uppie in een rack moet monteren. Alleen de rackoren zijn al zwaarder dan de hele s6000 [size=1...]zwaar overdreven dan





... die flesjes zal ik zeker nog een keer nabestellen ;)[/size]
 
hoi hoi,
ik heb nu een usb cardreader in de pc , en met cdxtract ziet de pc hij dat er akai samples opstaan op de cf cards van de akai

maar hoe zet ik samples vanaf de pc ze op die cards, want dat lukt mij niet met cdxtract ?

ben benieuwd hoe jullie dit doen.....

Origineel geplaatst door technosoul
mijn advies is om nog een usb cardreader voor
je computer te kopen en zo dat scsi probleem te
omzeilen.
kosten ook niks dus geen reden om
je een slag in de rondte te piekeren.
zo doe ik het ,tot volle tevredenheid
al die scsi shizzle,weg dermee :D
 
Back
Top