AKAI S-series en SCSI

Echt? nice...
Wat voor Floppy drive gebruik je?
Misschien kan ik die ergens nog krijgen...
Ik heb echt geen zin om een interne te kopen (prijs valt me tegen)
En eigenlijk al helemaal geen zin om WEER mijn PC open te schroeven...

Het is wel handig om een oude pc bij de hand te hebben,
verder heb je ISA scsi kaarten die prima samen werken met de
Akai S3000/ 3200 onder Win 98 se en XP :)
 
Bijna alles binnen... volgende week proberen mijn S3200 en mijn PC te laten kletsen...
Spannend!!!

Als alles het doet ga ik een toren timmeren om mijn S950, mijn S3200, een platenspeler, mijn oude PC, beeldscherm, toetsenbord, muis, en mijn Behringer ADA8000 + wat effecten te huisvesten... Misschien zet ik er een grote power switch op en zet ik er wat wieltjes onder... Wieweet schilder ik hem ook nog als R2-D2... ;)

Dan heb ik een soort sampler-moederschip met alleen een voeding, Midi i/O en Adat out... rechtstreeks naar mijn Audio interface voor mijn iMac...

Iemand al jaloers?
 
Bijna alles binnen... volgende week proberen mijn S3200 en mijn PC te laten kletsen...
Spannend!!!

Als alles het doet ga ik een toren timmeren om mijn S950, mijn S3200, een platenspeler, mijn oude PC, beeldscherm, toetsenbord, muis, en mijn Behringer ADA8000 + wat effecten te huisvesten... Misschien zet ik er een grote power switch op en zet ik er wat wieltjes onder... Wieweet schilder ik hem ook nog als R2-D2... ;)

Dan heb ik een soort sampler-moederschip met alleen een voeding, Midi i/O en Adat out... rechtstreeks naar mijn Audio interface voor mijn iMac...

Iemand al jaloers?

Een klein beetje jaloers dan 8) met de tijd even een foto posten van het geheel .
 
ik heb een oude powerbook mac en probeer met mesa contact te krijgen met mijn s2000

dat gaat niet.
de mac lijk wel de s2000 hd te vinden, want die wil hij na het opstarten heel graag formatteren omdat het geen apple hd is.

moet ik soms een andere versie van scsiplug hebben?

:koffie:
 
kheb die usb van mij Jaren geleden gekocht van kennis van me.
Zit dacht ik een Teac drive in.
als het in je computer kan zou ik gewoon 1 inbouwen
drive kost nu zon 10 eu

Indd... word gewoon altijd een beetje lui als ik met dit weer denk aan onder het buro kruipen alles ontkoppellen... de boel openschroeven etc... en dan die stomme jumpers weer :r

Maarehhh... kan je wat meer vertellen over Omniflop en wat het voor rol heeft in jou setup?
 
@drezo,

Ik gebruik omniflop nu als backup voor mn s950 floppies (en S330/s550) heb nog geen tijd ervoor genomen om te checken hoe ik het aan de praat krijg met sp1200 floppies.

doe alles liever op de apparaten zelf (samplen en editten, dit vanwege de sound alleen al)
dan saven en copie maken op de computer
 
Back
Top