deathspell
Ouwe rot
Een tijdje geleden verkocht ik een pedaal aan een midden-50-er die maar niet weg wilde gaan en zijn hele jeugdverleden met mij besloot te delen - hoe hij decennia geleden in een of ander coverbandje speelde dat redelijk succesvol was in een kroeg drie dorpen verderop, samen met die en die, die ken je vast wel, ja jongen, dat waren nog eens tijden, gewoon elk weekend spelen jongen, ja, dat kan tegenwoordig niet meer, maar vroeger, jongen, vroeger, toen was ik echt iemand, en iedereen kende ons en jij hebt ons vast ook wel eens gezien, dat moet wel.
Toen hij - met mijn vrouw in de kamer ernaast - weemoedig begon te vertellen dat je vroeger tenminste nog eens flink kon vreemdgaan na zo'n optreden, maar nu niet meer omdat alles helaas gefilmd wordt - toen heb ik mijn vriendelijkheid toch wat aan de kant geschoven en hem richting de voordeur gewerkt.
Ik denk dat-ie in totaal 45 minuten non-stop aan het praten is geweest. Het pedaaltje leverde me 50 euro op... ik weet niet of ik dit nog een keer zou doen.

Toen hij - met mijn vrouw in de kamer ernaast - weemoedig begon te vertellen dat je vroeger tenminste nog eens flink kon vreemdgaan na zo'n optreden, maar nu niet meer omdat alles helaas gefilmd wordt - toen heb ik mijn vriendelijkheid toch wat aan de kant geschoven en hem richting de voordeur gewerkt.
Ik denk dat-ie in totaal 45 minuten non-stop aan het praten is geweest. Het pedaaltje leverde me 50 euro op... ik weet niet of ik dit nog een keer zou doen.