Om te beginnen met het maken van het muziek (het proces van een beginner).

Ik zou het inderdaad wel leuk vinden als ik het zou kunnen samen doen en delen, maar binnen de vrienden kring ben ik de enige die veel hobby’s en interesses heeft. En het lukt me niet om anderen echt mee te krijgen.
Er is ook niet echt een vereniging in de buurt, dat helpt namelijk ook.
Afkijken bij een senior is leuk, maar op gelijke voet experimenteren en ontwikkelen is vaak het meest vermakelijke en leerzame omdat dit een soort ongedwongen competitie/enthousiasme meebrengt.
Maar ik heb dat Bij andere hobby’s wel ervaren en dan gaat het rap en snel en de focud snel dieper.
Ik keek juist af bij jongeren en dacht `potverdorie` waarom kan ik dat niet?
In Tilburg / Breda is genoeg te vinden denk ik.

Afkijken bij een senior is leuk, maar op gelijke voet experimenteren en ontwikkelen is vaak het meest vermakelijke en leerzame omdat dit een soort ongedwongen competitie/enthousiasme meebrengt.

Maar ik heb dat Bij andere hobby’s wel ervaren en dan gaat het rap en snel en de focud snel dieper.
Da's ook zo, en bij muziek als je geluk hebt en je treft iemand met wie je overeenkomsten heb qua muziekstijlen en samen nummers kan maken dan is dat nog veel beter.

Gelukkig heb ik wel veel vrienden en partner die erg breed zijn in muzieksmaak.

van klassiek, tot underground, noise, metal, ambient en old school pop. Dit weekeinde lekker naar de swans voor een experience en in januari naar de thalis scholars, om maar even een contrast te geven.

Maar ik ga eens kijken of ik iemand kan motiveren mee te spelen :).

Ik zou het inderdaad wel leuk vinden als ik het zou kunnen samen doen en delen, maar binnen de vrienden kring ben ik de enige die veel hobby’s en interesses heeft. En het lukt me niet om anderen echt mee te krijgen.

Er is ook niet echt een vereniging in de buurt, dat helpt namelijk ook.

Je hebt ons toch

Overigens vind iuk het tot op de dag van vandaag nogsteds leuk om muziek te maken met mensen die 0,0 muziek achtergrond hebben. Die gaan of rappen of ik laat ze gekke dingen opnemen of zet een keyboard in een toonladder etc.

Overigens ben ik ook voorstander van je eigen stijle zoeken, maar ik weet nog van vroeger met Zelda op de SNES dat als het echt niet lukte ik toch wel blij was dat ik een gamecenter kon bellen voor een aantal centen per minuut die me hielpen de puzzel op te lossen. Overigens is het ook leuk om anderen dingen te leren, dus ik ben altijd wel een voorstander van sharing.

• Duimpje
Duimpjes: RSB
Back