Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
ik vind hem zelf erg fijn klinken met erg veel mogenlijkheden in sound design alhoewel het soms dus ook wel wat moeite kost. hij is erg divers in geluiden die je er uit kan toveren, zeker als je er een poly-AT of MPE controller achter hangtVind jij de multi/poly ook zo goed klinken vergeleken met andere synths? Heb zelf alleen filmpjes gezien
hij kan ook best wel vies zijn hoorIk vind 'm hier wat netjes klinken. Ik kreeg altijd ruwere klanken uit mijn OG Mono/Poly.
SSL UC1, SSL UF1, SSL UF8, Soundforce SFC-8, Soundforce SFC-60, Soundforce SFC-OB, Dtronics DT-300, Korg microKEY air@Septic nu je alleen nog plug-in verslaafd bentwelke controllers gebruik jij?
En dan mijn masterbus erover (SSL BC2, Hazelrigg VNE, TC VSS3, WA Production DeRes, TC MD4 HD, SSL X Limit.
Das een aardige lijst haha. Ik had niet gedacht dat het itb was. Klinkt goed. Vooral dat kalender stukkie met modulatie!Een 909 sample (Samples from Mars pack) in Atlas met eroverheen Coil Audio CA-70, Uad Distressor en SSL 4K8, Softube Tape en dan mijn masterbus erover (SSL BC2, Hazelrigg VNE, TC VSS3, WA Production DeRes, TC MD4 HD, SSL X Limit.
Bekijk bijlage 3864461
Nieuwe dag, nieuwe track(s)
Old skool house/rave/techno, Amiga / Rave Generator III, OpSix, SQ80, SDS-V, Atlas
7 patchbays?Ik heb die eens bekeken en totaal onnodig hier. Ik gebruik 7 patchbays die een in hebben en 8 outs, vaak doorgelust naar n volgende. Alle andere mogelijkheden worden nooit gebruikt. Maar wel n mooi speeltje