Helio.fm - Distraction-free DAW

20hz

..to the beat of the drum
Lid sinds
20 juli 2002
Berichten
873
Locatie
prov. Utrecht
Ik ben deze vorige week tegengekomen. Dit project bestaat al een tijdje,maar wisselt nogal in activiteit. Het lijkt er op dat er inmiddels weer aan ontwikkeld wordt (gezien de github updates).

Een nieuwe kijk op hoe een DAW zou kunnen werken, dus mede daarom interessant om te delen. De software is werkend en beschikbaar voor windows, mac en linux! Het werkt, maar is zeker nog niet bug-free. Hoe dan ook, ik vind het concept interessant en goed om te zien dat er steeds meer (kleine) ontwikkelaars zijn/komen die hard- en/of software uitbrengen.

De video's zijn van een tijd terug, maar er is weer een (nieuwe) ontwikkelaar bezig met deze software.






Website: helio.fm
 
er is weer een (nieuwe) ontwikkelaar bezig met deze software
Is dezelfde ontwikkelaar als er altijd aan het project heeft gezeten (voor zover ik kan zien)

Zeker een interessant project met een specifieke focus op de sequencing en arrangement.
Ik zou het dus ook geen "DAW" noemen (dat doet de ontwikkelaar zelf dus ook niet).
 
Is dezelfde ontwikkelaar als er altijd aan het project heeft gezeten (voor zover ik kan zien)

Zeker een interessant project met een specifieke focus op de sequencing en arrangement.
Ik zou het dus ook geen "DAW" noemen (dat doet de ontwikkelaar zelf dus ook niet).
Ok, mee eens. Een nieuwe stijl software sequencer is dan wellicht een betere omschrijving.
 
Back
Top