Appeltaart

Hij klinkt inderdaad beter zonder die ontembare toetsenist die het hele nummer ging overheersen met zijn stringprovisatie. :D

De iets "zachtere" klankkeuzes die ik hier nog hoor blijven wel goed werken, zeker in deze nieuwe gladde lover setting.
 
Haha ik heb nog aan je gedacht, zou je met n oorworm zijn gaan slapen? 😴
 
Haha ik heb nog aan je gedacht, zou je met n oorworm zijn gaan slapen? 😴
...Met een Reverb zoekopdracht...

Wel leuk dat je Klinik wou, van mij een halfbakken Duran Duran kreeg en met Flouze bent geëindigd. :D Zoals we zeiden: er zou niet veel gebeuren als je alleen maar je vooraf gestelde doel mag bereiken.
 
Mijn vrouw zei dat de tekst niet past bij t donker geluid. Dat vond ik net de gein, daarom koos ik die net uit mijn mapje. Maar dan denk ik natuurlijk: wat als ik t overdoe met n andere tekst, die wel lekker donker is.

Dank om te luisteren en reageren!
 
Super mooi Klinkske, een ontroerend nummer, deels door de tekst maar ook omwille van de ruwe klanken in combi met de trage ritmes. Echt fijn. Soms is de tekst niet helemaal verstaanbaar, maar storen doet het niet. De synth die erin komt rond 0:55 is echt mooi. Ik moet er ook een beetje van huilen.
 
Dank, ja oorspronkelijk had ik enkel dat dubbel laagje rond 0.55 en ik huilde ook. Je hoort trouwens de Matrix 6 + hydrasynth op dat moment. De rest vd tijd hoor je enkel de hydra.
 
De stem past goed bij de muziek. Alleen jammer dat ik niet alles kon verstaan. Als die sporen nog los zijn is het makkelijk te doen. 1,2,3,
Met de hand. / Met sidechaining. / Met zware eventueel dubble compressie. / Dan kan het altijd.
 
Back
Top