Remember

Fifth Bot

d[-_-]b
Lid sinds
14 mei 2018
Berichten
2.736
Locatie
Nijmegen
Deze is ook wel weer klaar denk ik en ik heb hier geprobeerd de vocals wat subtieler te houden ;).
Volgend weekend nog ff naar wat details en de mix kijken, dus als er nog suggesties zijn dan neem ik die dan mee...

 
Ik vinnem wel lekker hoor. Enkel het melodietje vanaf 2:12 stoort me geweldig en ik zou op zoek gaan naar iets anders.
Al blijft dat uiteraard wel een persoonlijke bevinding. Maar ik vind dat het wat afbreuk doet aan de donkere kant van deze track.
 
Toen 't begon dacht ik 'trekt hij effe een blik hifi open'
inspirerend, ik probeerde er al iets hoog op te zingen (gelukkig konden jullie t niet horen hehe)
op 2min 21 gaat t net enkele seconden de foute toer op, gelukkig is dat op 2min 29 voorbij. Dus als ik wat te zeggen had, daar net één streepje terug. :D
Verder dikke dikke pluim

tante Edith zei net nog dat die vocals (?) rond 4min ook ietsje teveel chaos maken.
 
Oh yes. Deze is lekker.
Die bas.
Hmmmm.
Waar heb je die mee gemaakt?
8) thnx!

Die bass is in de basis gewoon een simpele reese bass (met Operator), maar die heb ik met wat parallel processing gepimpt:

1710089047134.png


En wanneer komt het album uit?
Ja, misschien binnenkort maar eens van dit soort nummers verzamelen voor een EP-tje, ik heb er ergens nog een drempel te overwinnen blijkbaar ;)
 
8) thnx!

Die bass is in de basis gewoon een simpele reese bass (met Operator), maar die heb ik met wat parallel processing gepimpt:
Thnx!
Ja, misschien binnenkort maar eens van dit soort nummers verzamelen voor een EP-tje, ik heb er ergens nog een drempel te overwinnen blijkbaar ;)
Gewoon doen.
Ik heb me bij Routenote aangemeld. Dan kun je kiezen voor een gratis plan om op Spotify te kunnen uploaden.
Ze krijgen dan een deel van de opbrengst (ik dacht 25% ofzo).
Prima voor mij als kleine artiest.
Duurt ff voor het er op staat, maar zo kun je voor weinig (niks) toch op Spotify komen
 
Doet me een beetje denken aan een geupdate versie van Burial, maar dan moderner klinkend. Sowieso is je sound de laatste tijd vrij Brits. Mooi gemaakt (en super strak geproducet), maar ik mis wel een beetje een hook. Of een catchy sample die terugkeert.
 
lekker duister atmospherisch geluid en beat klinkt ook vet! snap alleen de goedkope/low quality random game sfx niet helemaal? willekeurige piepende deur en (pijl?) impact op hout ofzo
 
Thnx!

Gewoon doen.
Ik heb me bij Routenote aangemeld. Dan kun je kiezen voor een gratis plan om op Spotify te kunnen uploaden.
Ze krijgen dan een deel van de opbrengst (ik dacht 25% ofzo).
Prima voor mij als kleine artiest.
Duurt ff voor het er op staat, maar zo kun je voor weinig (niks) toch op Spotify komen
Ok ok, ik ga er binnenkort eens werk van maken :P
 
Doet me een beetje denken aan een geupdate versie van Burial, maar dan moderner klinkend. Sowieso is je sound de laatste tijd vrij Brits. Mooi gemaakt (en super strak geproducet), maar ik mis wel een beetje een hook. Of een catchy sample die terugkeert.
Dikke vette merci!! Nog niet perfect, maar ik blijf proberen! En idd, ben wel proberen de sound wat meer te focussen (met zo nu en dan compleet andere uitschieter haha)
 
lekker duister atmospherisch geluid en beat klinkt ook vet!
Again thnx!
snap alleen de goedkope/low quality random game sfx niet helemaal? willekeurige piepende deur en (pijl?) impact op hout ofzo
Tja waarom, nothing special in dit genre denk ik, gewoon wat foley gebruik, vrij common in (future)garage. Luister eens naar wat Burial, zijn tracks zitten er vol meer, en nog wel wat extremer dan wat ik hier doe (noise, vhs fragmenten, Metal Gear Solid games fx you name it....)
 
Dikke vette merci!! Nog niet perfect, maar ik blijf proberen! En idd, ben wel proberen de sound wat meer te focussen (met zo nu en dan compleet andere uitschieter haha)
Ik vind het idee van een EP wel goed hoor, volgens mij moet je dit wel kunnen uitbrengen.
 
Back
Top