Dream Walker

Mooie vibe, alleen het ritme (basdrum) loopt voor mijn gevoel niet lekker.
Ik heb heel lang een 4/4 kick erin gehad, maar die kreeg ik niet lekker, ik heb er verschillende geprobeerd. Ik dacht dat vooral de klank niet goed was, dat was zeker voor een deel het geval, maar toen heb ik ook maar eens wat met het ritme gevarieerd, en toen viel eea ineens beter op zijn plek, althans... naar mijn smaak :P.

Lekker sfeertje, mooie drone sounds en ik vind die off-grid kick wel lekker klinken juist. :mega:
Dat vond ik dus ook :D, thnx!
 
Mooi stukkie muziek...
Idd, het thema zijn de mooie chords...
Dat soort chords wordt vaak en reggae en Dubs gebruikt...
Ook de effecten zijn mooi... :okdan: :peukie:
 
Mooi stukkie muziek...
Idd, het thema zijn de mooie chords...
Dat soort chords wordt vaak en reggae en Dubs gebruikt...
Ook de effecten zijn mooi... :okdan: :peukie:
Merci, Idd typische dub techno chords, die heb ik eigenlijk pas helemaal op het einde toegevoegd (random live ingespeeld), toen de track zo’n 90% af was, dat was nog na de aanpassing van de kick.
 
Very nice!! Staat 'ie nog op privé? Kon het hartje niet vinden in de embed, en de track niet op je profiel...

Zo heel vreemd vind ik de kick niet, klinkt als een normaal patroon, en past prima hier.

Had 'm misschien wel weggelaten - óf een rimshot (o.i.d.) erbij gedaan. Nu is het een soundscape met een puls, maar die puls schept een verwachting. Zonder kick zou ik me wat meer berusten in de soundscape.
 
Very nice!! Staat 'ie nog op privé? Kon het hartje niet vinden in de embed, en de track niet op je profiel...
Thnx, tof om te horen! Ja deze staat nog op private idd, ik ben wat tracks aan het ”sparen”, met het plan eens een EP-tje uit te brengen op Spotify later dit jaar, en dan wil ik die tracks waarschijnlijk ook nog eens opnieuw mixen/masteren.

Zo heel vreemd vind ik de kick niet, klinkt als een normaal patroon, en past prima hier.
Ik denk dat voor sommige luisteraars die tussenliggende kicks misschien wat vreemd in de oren liggen.
Had 'm misschien wel weggelaten - óf een rimshot (o.i.d.) erbij gedaan. Nu is het een soundscape met een puls, maar die puls schept een verwachting. Zonder kick zou ik me wat meer berusten in de soundscape.
keuzes, keuzes :P, ik denk er eigenlijk niet al te bewust over na, most of the time I just do ;)
 
Back
Top